آشوبی: رفتارهای تعجب برانگیزی از گل‌محمدی شاهد بودیم/ خریدهای خارجی پرسپولیس انتظارات را برآورده نکردند

16:42 - 29 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۴۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رفتار های تعجب برانگیزی از یحیی گل محمدی شاهد بودیم که نمی توان گفت بر نتایج تیم بی تاثیر بوده‌اند

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و قطعی شدن قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: پرسپولیس مقابل سپاهان خصوصاً در نیمه اول عملکردی مطلوب نداشت و حریف موفق شد سبک فوتبال خودش را پیش ببرد و گل هم بزند و شرایط سختی برای پرسپولیس به وجود بیاورد. در نیمه دوم عملکرد تیم بهتر شد، اما سپاهان با بستن فضاها مجدداً کار را برای سرخپوشان سخت کرد. باید از این بازی گذشت و آماده سه بازی مهم پایانی شد.

وی درباره نقاط ضعف این فصل پرسپولیس گفت: جدایی سه بازیکن فوق تاثیرگذار در ساختار فنی پرسپولیس اصلی ترین نقطه ضعف این فصل تیم بود. بازیکنان جذب شده با وجود شرایط خوبی که در تیم های قبلی خود داشتند موفق نشدند جای خالی این سه بازیکن را پر کنند، به جز علی نعمتی که پیشرفت داشته و عملکرد بهتری از سال گذشته به ثبت رساند بقیه بازیکنان موفق نشدند کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذارند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عوامل دوری تیمش از قهرمانی عنوان کرد: اصلی ترین عامل دوری پرسپولیس از قهرمانی جدایی سه بازیکن ترکیب اصلی بود، خریدهای خارجی پرسپولیس که با وجود محدودیت به پرسپولیس آمدند مطابق انتظار ظاهر نشده و توقع بیشتر از آنها می‌رفت. البته با توجه به شرایط سنی و فیزیکی هنانوف می توان به او فرصت بیشتری داد. بسته شدن های متوالی پنجره نقل و انتقالات، تغییرات مدیریتی پیاپی و شروع سخت فصل همگی باعث این ناکامی شدند. پرسپولیس به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا زمان مناسب برای ریکاوری و بازسازی بدنی برای فصل جدید را در اختیار نداشت و همین عامل باعث شد در نیم فصل دوم مصدومیت‌های نسبتاً زیادی را شاهد باشیم.

فرزاد آشوبی در خصوص عملکرد گل‌محمدی در این فصل و رفتارهای پر حاشیه‌اش خاطرنشان کرد: در این فصل رفتارهای تعجب برانگیزی از گل‌محمدی شاهد بودیم که نمی‌توان گفت بر نتایج تیم بی تاثیر بوده‌اند، اما علت این رفتارها این بود که شرایط و نتایج بازی‌ها مطابق خواسته‌ی او پیش نرفت و فشار روحی مضاعفی بر وی وارد شد که جزئی از کار خطیر مربیگری است. انتظارات بالا برای کسب قهرمانی ششم و برآورده نشدن خواسته‌های فنی مربی از سوی بازیکنان، باعث شد فشار زیادی روی او باشد. فصلی سخت برای پرسپولیس و گل‌محمدی گذشت و تجربیات گرانبهایی را به آنها آموخت. گل‌محمدی باید با حمایت قاطع مدیریت، فصل بعد هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و با اختیارات بیشتر و بودجه مالی مناسب‌تر، تیمی قدرتمند و شایسته بسازد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرسپولیس سپاهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *