مقبولیت بایدن به پایین‌ترین حد خود رسید

11:00 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۹۹۳۵
56 درصد از مردم آمریکا مخالف سیاست‌های رئیس جمهور این کشور در زمینه‌های گوناگون هستند.

خبرگزاری میزان - نظرسنجی جدید انجام شده از سوی «ای بی سی نیوز» نشان می دهد که مقبولیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به پایین ترین سطح خود رسیده است؛ به طوری که تنها 39 درصد از آمریکایی ها سیاست‌های او را تایید می‎کنند و 56 درصد مخالف سیاست‌های او هستند.

به گزارش «هیل»، آمریکایی‌ها از سیاست‌های بایدن در قبال تورم، اقتصاد و امنیت مرزی انتقاد می‌کنند.

بر اساس این نظرسنجی، تنها 37 درصد از آمریکایی‌ها به بایدن با دید مثبت نگاه می‌کنند که نشان می‌دهد میزان محبوبیت او در حال حاضر به همان میزان بوده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا محبوبیت داشته است.

در اوایل این ماه، 42 درصد از آمریکایی‌ها با سیاست‌های بایدن در نظرسنجی «واشنگتن پست-ای‌بی‌سی نیوز» موافق بودند که در مقایسه با نظرسنجی قبلی در فوریه 5 درصد افت داشت.

تنها 33 درصد از آمریکایی‌ها مدیریت بایدن در موضوع اقتصاد را تایید می‌کنند و تنها 23 درصد از افراد مدیریت او در موضوع تورم و هزینه‌های زندگی، دو موضوعی که احتمالاً یکی از مهم‌ترین موضوعات پای صندوق‌های رای در ماه نوامبر هستند، را تایید می‌کنند.

قیمت بنزین در سال جاری به بالاترین حد خود رسیده و از میانگین قیمت ملی 4.47 دلار در هر گالن عبور کرده است، در حالی که قیمت‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی نیز شاهد افزایش شدید بوده‌اند.

همچنین هفته گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر کمبود شیر خشک باعث ایجاد دور دیگری از ناراحتی در میان خانواده‌های آمریکایی شد.

آمریکایی‎ها هزینه های زندگی، اقتصاد و حق رای را به این ترتیب به عنوان سه مسئله اصلی پیش روی مردم این کشور رتبه بندی می‎کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آمریکا جو بایدن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *