برومند: استقلال نباخت تا شخصیت قهرمانی‌اش را نشان دهد/ به جز ۵ -۶ تیم، کیفیت سایر تیم‌ها پایین‌ بود

15:29 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۵۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه تیم در طول فصل شکستی نداشت این نشان از بزرگی و شخصیت بالای استقلال دارد.

پرویز برومند در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فولادخوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: از قبل پیش‌بینی کرده بودم بازی زیباتر از این هم شود، اما در نیمه اول به دلیل حساسیت بالایی که وجود داشت و اینکه دو بازیکن اسبق استقلال در کسوت مربی رو به روی هم قرار می‌گرفتند این مساله نیز روی کیفیت فنی ۲ تیم بی‌تاثیر نبود. در نیمه‌ نخست و در دقایق اولیه اگر استقلال از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد می‌توانست بازی را با گل‌های زده بیشتری تمام‌ کند. نیمه دوم استقلال باید کار را یکسره می‌کرد و خیلی خوشحالم در نهایت این پیروزی دلچسب رقم خورد.

وی افزود: استقلال روی خلاقیت و نبوغ بازیکنان به گل نخست رسید و گل دوم هم روی ضد حمله عالی از این موقعیت خود استفاده کرد و به گل دوم دست یافت. البته شاید می‌شد بازی را با نتیجه بهتری به اتمام برسانیم، اما فشار بیش از حد تیم میزبان و تمرکز نداشتن در دقایق پایانی باعث شد تا گل بخورد، اما با وجود این گل خداراشکر با ۳ امتیاز استقلال اهواز را ترک کرد.

*عملکرد مجیدی فوق تصور است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه استقلال به بلوغ تاکتیکی کامل رسیده، تصریح کرد: امیدوارم در ۳ هفته پایانی لیگ این شکست‌ناپذیری نیز تداوم داشته باشد تا یک رکورد دست نیافتنی برای استقلال به ثبت برسد، هرچند که بیشتر رکوردها در اختیار استقلال است. امیدوارم یک رکورد عالی دیگر هم از شاگردان‌ مجیدی به ثبت برسد. عملکرد فرهاد فوق تصور است، زیرا بعد از سال‌ها نتیجه خوبی گرفته شد. برای این موفقیت خیلی‌ها زحمت کشیدند به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله این موفقیت‌ها همچنان این تداوم داشته باشد.

برومند در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و مسجل شدن قهرمانی استقلال، تاکید کرد: سپاهان تیم خوبی بود و فکر می‌کنم به حقش که 3 امتیاز بود، رسید. آنها بهتر از پرسپولیس بازی کردند. در دقایقی پرسپولیس تمام‌ فشارش را گذاشت تا نتیجه را برگرداند و روی عدم‌ تمرکز سپاهان، تنها به یک‌گل دست یافت.

*در طول فصل استقلال بدون فراز و نشیب پیش رفت

وی در خصوص کیفیت فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، اذعان کرد: کیفیت لیگ 50-50 بود و انتظاری که از این دوره مسابقات می‌رفت برآورده نشد، البته برنامه‌ریزی خوبی از طرف سازمان لیگ شکل گرفت. به جز ۵ یا ۶ تیم، کیفیت سایر تیم‌های لیگ پایین‌ بود و این از جذابیت‌ مسابقات کاسته بود. برای برگزاری لیگ به مسئولان سازمان لیگ خسته‌ نباشید می‌گویم، اما حقیقت امر این است چند تیم واقعاً سطحشان در حد لیگ امسال نبود.

برومند در پایان خاطرنشان کرد: به آنهایی که قلبشان برای استقلال می‌تپد تبریک می‌گویم‌. به‌ کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه خسته نباشید و دست مریزاد می‌گویم که با جان و دل برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کردند. خوشحالم دوباره هواداران پس از چند فصل بار دیگر شاهد کسب قهرمانی از این تیم بودند. در طول فصل استقلال بدون فراز و نشیب پیش رفت و این مهمترین فاکتور بود که کمک کرد تا به این نتیجه عالی برسد. اینکه تیم در طول فصل شکستی نداشت این نشان از بزرگی و شخصیت بالای استقلال دارد. خوشحالم بازیکنان قدرت واقعی استقلال را به رخ سایر تیم‌ها کشیدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *