آماده‌باش پلیس رژیم صهیونیستی در روز نکبت/ ادامه اعتراض‌ها به شهادت شیرین ابوعاقله

9:41 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۱۷۵
پلیس رژیم صهیونیستی در سالروز اشغال قدس، موسوم به «روز نکبت»، نیروهای خود را در شهر قدس به حالت آماده‌باش درآورده است.

‌خبرگزاری میزان - روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی در سالروز اشغال قدس، موسوم به «روز نکبت»، نیروهای خود را در شهر قدس به حالت آماده‌باش درآورده است.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست از لحظاتی قبل تعرض دسته جمعی به مسجد الاقصی به مناسبت سالروز روز نکبت را آغاز کردند.

بر اساس گزارش‌ها، تجمع سالانه فلسطینیان در لندن  در هفتاد و چهارمین سالروز اشغال فلسطین برگزار شد.

طرفداران باشگاه الوداد مراکش هم در جریان بازی این تیم در سری مسابقات قهرمانی آفریقا، در حمایت از قدس و فلسطین شعار سردادند.

این در حالی است که صهیونیست‌ها از عملکرد کابینه این رژیم در مقابله با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ناامید شده‌اند.

نتایج یک نظرسنجی که اخیرا به عمل آمده و در شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شده، نشان می‌دهد که اکثریت شهرک‌نشینان صهیونیست نسبت به عملکرد کابینه در مقابله با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان ناامید هستند.

بر پایه این نظرسنجی، 57 درصد از صهیونیست‌ها از عملکرد کابینه در مقابله با موج عملیات‌های مقاومتی اظهار نارضایتی کرده و تنها 32 درصد گفته‌اند که رضایت دارند.

همچنین 34 درصد از شرکت کنندگان علت استعفای «ایدین سیلمن»، رئیس سابق ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی را مسائل ایدئولوژیک عنوان کرده و 45 درصد گفته‌اند که استعفای او اقدامی سیاسی بود.

شرکت کنندگان در پاسخ به سوالی دیگر پیرامون آینده کابینه ائتلافی نفتالی و بنت و یائیر لاپید هم اینگونه پاسخ داده‌اند؛ 40 درصد اعتقاد دارند که کابینه کنونی باید به فعالیت خود ادامه دهد اما 25 درصد گفته‌اند که کابینه باید منحل شده و انتخابات مجدد برگزار شود.

همچنین 27 درصد خواستار تشکیل کابینه به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو شده و 7 درصد هم پاسخی نداده‌اند.

بخش نظارت و سانسور رژیم صهیونیستی سرانجام پس از گذشت 4 سال، هویت افسر صهیونیست به هلاکت رسیده در نوار غزه را فاش و اعلام کرد که «محمود خیرالدین» یکی از افسران نیروی ویژه «متکال» بود که سال 2018 در شرق خان یونس به ضرب گلوله مبارزان مقاومت فلسطین به هلاکت رسید.

این در حالی است که مقاومت فلسطین همان موقع از هلاکت این افسر صهیونیست خبر داده بود و سرانجام دشمن صهیونیستی پس از گذشت 4 سال آن را تایید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *