درگیری فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در نابلس

9:21 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۰۶۰۶
در درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در نابلس، 31 نفر زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم است.

خبرگزاری میزان - منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در نابلس، 31 نفر زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم است.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، مبارزان مقاومت برای نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در شرق شهر نابلس کمین کرده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

مبارزان فلسطینی همچنین اتوبوس‌های حامل شهرک‌نشینان اشغالگر را که به شرق نابلس یورش برده بودند، به گلوله بستند که در پی آن صهیونیست‌ها از این منطقه فرار کردند.

منابع محلی اعلام کردند که در درگیری مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در این منطقه، شماری از نظامیان و شهرک‌نشینان زخمی شدند.

پایگاه عبری زبان «روترنت» اعلام کرد که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همزمان با مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

یکی از سران جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی را از هرگونه تعرض علیه سران مقاومت برحذر داشت و آن را اعلان جنگ علیه این جنبش دانست.

«زاهر جبارین» در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد که از طرف دشمن صهیونیستی آسیبی به هر یک از سران مقاومت و در راس آنها «شیخ صالح العاروری» وارد شود، این به منزله اعلان جنگ خواهد بود و مقاومت قاطعانه آن را پاسخ داده و اجازه هیچگونه تجاوزی را به دشمن نمی‌دهد.

«جبارین» اشاره کرد که دشمن صهیونیستی گمان می‌کند با در پیش گرفتن سیاست ترور می‌تواند به مقاومت پایان دهد.

وی افزود که مقاومت هرگز در برابر جنایات دشمن چه علیه اسرا و چه علیه قدس، جنین، کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی 1948 ساکت نمی‌نشیند.

این مقام حماس تصریح کرد که ملت فلسطین ترسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی ندارد و این تهدیدات موجب توقف مقاومت نمی‌شود.

به گفته وی، دشمن صهیونیستی به شدت از همبستگی و همکاری جبهه‌های مختلف مقاومت وحشت دارد.

منابع آگاه گزارش کرده‌اند که رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای ترور سران حماس در خارج از سرزمین‌های اشغالی به تلافی خفت و شکست در برابر عملیات‌های استشهادی دو ماه گذشته جوانان و گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

پایگاه «تایمز» نیز در تازه‌ترین شماره خود به نقل از منابع ناشناس می‌نویسد «اسرائیل به متحدان خود اطلاع داده است که در تلافی حملات مرگبار به اسرائیلی‌ها در دو ماه گذشته، تل آویو برای ترور فرماندهان حماس در خارج از کشور آماده می‌شود.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *