رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهاجری: بردن در لیگ سخت است، اما باید از اعتبارمان دفاع کنیم/ فرصت اشتباه نداریم

18:52 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۴۷۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم قوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: یک بازیکن محروم داریم و یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزیی دارند

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در ابتدا از هواداران مان که برای بازی با فجر، سختی سفر را به جان خریدند و به شیراز آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می کنم. شاید تعدادشان زیاد نبود، اما آنقدر پیراهن زرد نفت مسجدسلیمان انرژی مثبت داشت که بازیکنانم توانستد یک بازی پرفشار به نمایش بگذارند.

*علی رغم این که فجری‌ها می خواستند از شرایط میزبانی استفاده کنند و پیروز میدان باشند، اما خدا را شکر با انرژی مثبت و تلاش بازیکنانم توانستیم از این میدان سخت بیرون بیاییم. اگر کمی دقت بیشتری داشتیم شاید می توانستیم برنده شویم، اما خدا را شکر حداقل امتیاز را گرفتیم. 

*فردا بازی سختی با نساجی داریم. این تیم ریشه‌دار است و مردم این شهر عاشقانه نساجی را دوست دارند و خوشحالم تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان در صف اول فوتبال کشور حضور دارند. 

*فردا تمام نگاه‌مان به تیم خودمان است و امیدوارم با تمریناتی که در نظر گرفتیم، شرایط لازم را رقم بزنیم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. 

*یک بازیکن محروم داریم و یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزیی دارند که کادر پزشکی در تلاش است که به بازی فردا برسند.

*باتوجه به نوع آمد و رفت به استان‌های دیگر قطعا این موضوع با توجه به فشردگی بازی‌ها برای ما مشکل ایجاد می‌کند؛ البته بازیکنانم خیلی خوب کار می‌کنند و درک آن‌ها خیلی به تیم کمک می‌کند.

*بازیکنانم ثابت کرده اند که توان‌شان می‌تواند بالا باشد و امیدوارم روزهای بهتری را برای خودمان رقم بزنیم و یک حاشیه امنیت ایجاد کنیم. فرصت اندک است و باید از اعتبارمان دفاع کنیم. ما فرصتی برای اشتباه نداریم و بازیکنانم این موضوع را به خوبی می دانند. بردن در لیگ برتر سخت است، اما امیدوارم فردا روز خوبی را برای خودمان رقم بزنیم و در بازی های باقی مانده، راه مان را سریع تر ادامه دهیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *