بازتاب حضور ستاره‌های نامدار والیبال جهان در پیکان در رسانه‌های دنیا

16:09 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۳۸۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبر خرید ستاره‌های والیبال جهان از سوی باشگاه پیکان بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های ایتالیایی و اروپایی داشت.

خبرگزاری میزان - باشگاه پيكان كه براي شركت در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسيا كه در تهران خود را آماده مي كند  4 فوق ستاره واليبال جهان را به خدمت گرفته است كه اين اتفاق در رسانه هاي جهان بازتاب هاي فراواني در برداشته است.

حضور اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سید محمد موسوی در تیم والیبال پیکان بازتابی جهانی داشته و بسیاری از رسانه‌های مطرح به خصوص در ایتالیا به این موضوع پرداختند.

سایت World of volley نوشت: تیم تهرانی اخیرا از امضای قرارداد با چهار غول دنیای والیبال که دو مورد آن ها ایرانی هستند خبر داد. بر اساس قرارداد خواهرخواندگی باشگاه پیکان و مودنا دو ستاره تیم ایتالیایی یعنی اروین انگاپت و نمیر عبدالعزیز به این تیم پیوستند. همچنین موسوی و معروف نیز چند روزی است که در تمرینات پیکان حضور یافته‎اند.

سایت نزدیک به باشگاه مودنا یعنی gazzettadimodena در این باره نوشت: انتظار می رود اروین انگاپت و نمیر عبدالعزیز به زودی در تهران حاضر شوند تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا پیکان را همراهی کنند. تیم پیکان به نوعی میزبان مسابقات است و نمی خواهد جام را از دست بدهد بنابراین آن ها یک تیم فوق العاده بسته اند. البته شایعاتی در مورد قرارداد هنگفت این بازیکنان وجود داشت اما باشگاه پیکان همه آن ها را تکذیب کرد. در واقع به نظر می رسد که تنها در صورت قهرمانی پاداش هایی به این بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

سایت volley magazine مصاحبه امیر عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان را کار کرده است.

سایت web volei نوشت: پیکان ایران تصمیم گرفت با جذب چند ستاره جهانی پا به رقابت های جام باشگاه های آسیا بگذارد. انگاپت و نمیر قراردادهای بلند مدت با مودنا دارند اما طبق قرارداد خواهرخواندگی پیکان و مودنا چند روز به ایران سفر خواهند کرد تا در جام باشگاه های آسیا تیم تهرانی را همراهی کنند. معروف و موسوی که در فصل 22-2021 برای فنرباغچه ترکیه بازی می‌کردند دو ستاره دیگر پیکان در تورنمنت پیش رو محسوب می‌شوند.

در خبری روی سایت Volleynews هم آمده است: با توجه به شکست برابر پروجا در نیمه نهایی، فصل برای مودنا به پایان رسید اما برای نمیر و انگاپت نه چراکه آن ها چمدان های خود را برای سفر چند روزه به تهران بستند.

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا از 24 اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه پیکان در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *