رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

9 هزار مشاوره حقوقی به نمازگزاران استان کرمان در ماه مبارک رمضان ارائه شد

11:39 - 20 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۰۹۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان از ارائه حدود 9 هزار مورد مشاوره و توسعه آموزش های حقوقی در بین مردم در راستای اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری میزان - یدالله موحد از ارائه حدود 9 هزار مورد مشاوره و توسعه آموزش های حقوقی در بین مردم در راستای اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری 145 قاضی با حضور در 248 مسجد استان، کار مشاوره، راهنمایی و آموزش مسائل حقوقی به عموم مردم را به انجام رسانده اند که اقدام بسیار خوبی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و نیز پیشگیری از آسیب ها و جرایم به شمار می رود.

وی از همت و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تقدیر کرد و ادامه داد: 103 نفر از مصلحین قرآنی نیز در اجرای این طرح با دادگستری استان کرمان همکاری داشته اند.

مسجد

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان ایده ابتکاری استان کرمان به منظور توسعه آموزش های حقوقی در جامعه بوده که با اجرای موفق آن و بررسی نتایج حاصله، این ایده به عنوان یک طرح کشوری در سطح کشور اجرایی شده است.

موحد در ادامه گفت: در ماه مبارک رمضان علاوه بر حضور مقامات قضایی و قضات در مساجد، پاسخگویی مدیران ارشد قضایی به درخواست های مردمی در محل مصلای امام علی (ع) نیز انجام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *