مجیدی: فقط امشب وقت شادی داریم/ هنوز چیزی تمام نشده

23:44 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۹۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند، اما فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکز خود روی تمرین بگذارند

خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل شهرخودرو مشهد اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

 *همانطور که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سخت و پرفشاری برای ما بود. واقعیت این است که شهرخودرو نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده و پیشرفت کرده است. به سیدعباسی تبریک می‌گویم که تیمش در طول 90 دقیقه با نظم بازی کرد و کار را برای ما سخت کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. این همان روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه 90 در استقلال ادامه داشته باشد. از شاگردانم تشکر می‌کنم.

*بازیکنان می‌توانند امشب بسیار خوشحال باشند، اما فردا که به تمرین ریکاوری می‌آیند باید تمام تمرکز خود روی تمرین بگذارند و به بازی بعدی مقابل فولاد فکر کنند. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و 4 بازی باقی مانده است و ما در بازی با فولاد همانطور بازی خواهیم کرد که در بازی‌های قبلی تمرکز کرده بودیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم. از تماشاگران تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند و از شاگردانم ممنون هستم که تا دقیقه 90 دست از تلاش برنداشتند.

*چه زمانی که برنده بودیم و البته در این فصل هنوز باختی نداشتیم حرف من با بازیکنان این بوده که مدل استقلال بازی کنند. این همان مدل استقلالی است که تماشاگران تا دقیقه 90 می‌نشینند و منتظر پیروزی تیم‌شان هستند. سهم عمده را در این موفقیت شاگردانم دارند.

*شما نکات منفی تیم شهرخودرو را می‌بینید و من نکات مثبت این تیم را هم می‌بینم. آنها در فاز دفاعی بسیار عالی و با نظم بودند. آن‌ها یکی از بانظم‌ترین تیم‌هایی بودند که مقابل آنها بازی کردیم. این پیشرفت هم به دلیل حضور سیدعباسی است که با این تیم بسیار خوب کار کرده است. آنها در زمین حریف بازی می‌کردند و یک امتیاز هم برایشان خوب بود. روند بازی طبیعی بود، اما شاگردانم تا دقیقه 90 تلاش کردند و توانستند به پیروزی برسند.

*همان‌هایی که در رختکن گفتم. فقط امشب وقت شادی داریم و از فردا تمرکز روی تمرین است و کسی نباید درمورد بازی شهرخودرو صحبت کند. ممکن است در جلسه آنالیز نقاط ضعف‌مان را به بازیکنان نشان دهیم ونقاط قوت را هم بررسی کنیم، اما کسی حق ندارد از فردا به این بازی فکر کند. بازیکنان باید برای بازی با فولاد تمرکز کنند، چون هر 4 بازی آینده ما سخت است. 

*از ابتدا طرز تفکر من و کادر فنی این بود که بازی به بازی پیش برویم. فعلاً تمام تمرکز ما برای بازی با فولاد است و کاری به نتیجه سایر تیم‌ها نداریم و کار خودمان را می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *