ملایی: با همان قایق قدیمی تمریناتم را ادامه می‌دهم/ برای چینی‌ها سورپرایز داریم

8:59 - 19 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۶۹۱۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بانوی قایقران تیم ملی روئینگ گفت: همین که تعویق بازی‌های آسیایی برای همه کشورهاست، هضم این موضوع را کمی راحت‌تر کرد.

نازنین ملایی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به تعویق بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو از سوی شورای المپیک آسیا، اظهار داشت: قطعا همانگونه که تعویق بازی‌های آسیایی روی برنامه‌ریزی تمام ورزشکاران و تیم‌ها تاثیر منفی گذاشته، در برنامه‌ها و نوع تمرینات تیم ملی قایقرانی هم خلل وارد کرده است. در مجموع کاری نمی‌شد کرد و این تصمیمی قاره‌ای بود که در حضور روسای کمیته‌های المپیک کشورها گرفته شده است. همین که این تعویق برای همه کشورهاست و مختص ایران نیست، هضم این موضوع را کمی راحت‌تر کرد.

بانوی قایقران تیم ملی روئینگ درباره اینکه چرا هنوز با قایق قدیمی خود تمرین می‌کند؟ گفت: پس از آنکه مدتی در قایق جدید نشستم چون خیلی راحت نبودم و قدرتی که می‌خواستم را نمی‌توانستم با این قایق اعمال کنم پس از چند جلسه تمرین تصمیم گرفتم که با همان قایق قدیمی تمریناتم را ادامه دهم. همچنان هم با قایق قدیمی کار می‌کنم و به نظرم شرایط به گونه‌ای نیست که فدراسیون بتواند قایق‌ جدیدی را بفرستد، زیرا همین قایق‌های جدیدی که چند ماهی است به دست‌مان رسیده، پس از 4-5 سال دوندگی ترخیص شد و به دست قایقرانان رسید.

وی درخصوص کارشکنی چینی‌ها در حذف برخی ماده‌های رشته قایقرانی از بازی‌های آسیایی 2022، گفت: چینی‌ها برخی از ماده‌ها را حذف کردند که تک‌نفره سبک وزن هم که جزو این ماده‌ها بود. ماده تک‌نفره سبک‌وزن رشته تخصصی من بود که حذف شد، اما چون حدس می‌زدیم که چینی‌ها دست به چنین کاری می‌زنند قرار بود در ماده‌های 2 نفره سبک وزن و سنگین وزن در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم. هر زمانی که تاریخ جدید برگزای بازی‌های آسیایی اعلام شود ما هم جواب این کارهای چینی‌ها را خواهیم داد و برای آنها سورپرایز داریم.

ملایی در پایان در مورد اینکه با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی چه برنامه‌ای پیش روی تیم روئینگ است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعلا خبری از برگزاری بازی‌های آسیایی نیست، فکر می‌کنم به احتمال زیاد رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا در آبان ماه برگزار شود، اما باید ببینیم کنفدراسیون قایقرانی آسیا کدام کشور را به عنوان میزبان معرفی خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *