تعطیلی استقلال در اوج رقابت؛ آیا واقعا نیاز بود؟

12:13 - 16 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۴۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال در اوج رقابت برای قهرمانی لیگ برتر تعطیل شده است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال هفته‌هاست به صدر جدول لیگ‌برتر تکیه کرده و بیش از همیشه خود را به فتح این جام و ایستادن بر قله فوتبال ایران نزدیک می‌بیند. آبی‌پوشان با ۲۵ بازی شکست ناپذیری حالا دارای بهترین عملکرد از این حیث در تاریخ لیگ برتر هستند و تداوم این عملکرد آن‌ها را به آرزوی هشت ساله‌ی خود خواهد رساند.

استقلالی‌ها روز چهارشنبه در نبردی که پیروزی در آن می‌توانست گام بزرگی در راه رسیدن به قهرمانی باشد مقابل سپاهان اصفهان متوقف شدند و رقیب سرخپوش با پیروزی مقابل پیکان اختلاف ۶ امتیازی را به ۴ امتیاز کاهش داد. پس از این تساوی و امیدوار شدن پرسپولیسی‌ها به تصاحب صدر، زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمد و بسیاری از هواداران پیشکسوتان از این بابت نگران شدند.

آبی‌پوشان روز پنجشنبه یک تمرین ریکاوری داشتند و پس از آن با تصمیم فرهاد مجیدی تمرین روز جمعه تعطیل شد، اتفاقی که در طول این فصل بسیار شاهد آن بوده‌ایم. حالا استقلال روز دوشنبه با دو جلسه تمرین به دیدار پدیده انتهای جدولی خواهد رفت، تیمی که در پنج بازی اخیر خود شکستی نداشته؛ با تراکتور، نساجی، گل گهر و نفت آبادان به تساوی رسیده و فجرسپاسی را هم شکست داده است.

استقلال پس از غیبت در لیگ قهرمانان آسیا و حذف شدن در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی، امسال تقویم خلوتی داشت و با خیال آسوده‌تری تمرکز خود را روی لیگ برتر گذاشته بود. استقلال در ۲ ماه اخیر صرفا ۵ بازی برگزار کرده که ۴ بازی (نفت آبادان، پرسپولیس، پیکان و نساجی) در ورزشگاه آزادی و تنها دیدار خارج از تهران آنها با سپاهان در اصفهان بوده است.

با وجود جدا شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در میانه راه، فرهاد مجیدی دست خالی نماند و عارف غلامی و رافائل سیلوا به خط دفاعی این تیم اضافه شدند تا خلا این دو بازیکن احساس نشود. استقلال در سمت چپ و راست و هم چنین میانه میدان فول بک‌ها و هافبک‌های آماده که بعضاً ملی پوش هم هستند در اختیار دارد.

همچنین در خط حمله مهره‌های آماده‌ای چون حسین زاده، یامگا، مطهری، ژستد رمضانی، خاقانی و… حضور دارند و فرهاد مجیدی ترکیبی رقابتی با قابلیت استراحت دادن به برخی بازیکنانش دارد و تعطیل کردن تمرینات پس از وقفه ۲۰ روزه بین دو بازی این تیم، می‌تواند بدموقع و شاید بی‌دلیل باشد.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه از ساعت ۲۰:۴۰ به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *