صدور نامه تشکر آمیز از سوی رئیس دستگاه قضا به نمایندگان مبتکرانه بود/ قوه قضاییه و مقننه هر دو مکمل هم هستند

12:05 - 15 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۳۷۱۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس فراکسیون حقوقدانان مجلس شورای اسلامی گفت: صدور نامه تشکر آمیز از سوی رئیس دستگاه قضا، یک اقدام خلاقانه و مبتکرانه بوده و برای نخستین بار است که مدنظر قرار می گیرد.

الهام آزاد در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اقدام رئیس قوه‌قضاییه در راستای تشکر از نمایندگان پیرو صدور بیانیه آنها جهت قدردانی از قوه قضاییه تاکید کرد: صدور نامه تشکر آمیز از سوی رئیس دستگاه قضا، یک اقدام خلاقانه و مبتکرانه بوده و برای نخستین بار است که مدنظر قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: حتما این قبیل اقدامات می تواند در روابط فی مابین دو قوه نقش موثری داشته باشد.

رئیس حقوقدانان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضاییه و قوه مقننه هر دو مکمل هم هستند تصریح کرد: مجلس وظیفه قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را برعهده دارد و قوه قضاییه هم در به ثمر رساندن نظارت های مجلس در قالب گزارش ها، نقش مهمی را ایفا می کند.

الهام تصریح کرد: طبیعتا وقتی قوه قضاییه و قوه مقننه نگاه مثبتی نسبت به امور فی مابین داشته باشند حتما اقدامات صورت گرفته در این دو قوه با سرعت عمل بیشتری پیش خواهد رفت.

این نماینده مجلس با اشاره به جلسات کمیسیون اصل نود با رئیس دستگاه قضا در رابطه با پیگیری پرونده های این کمیسیون تاکید کرد: ما در راستای این جلسات درخواست ایجاد شعبه ای برای رسیدگی به پرونده های کمیسیون اصل ۹۰ را داشتیم که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با آن موافقت کردند. بنابراین همه این همراهی ها می تواند در بعد کلی آن، نتایج مفید و موثر را شکل دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *