مهاجری: با این فوتبالی که بازی می‌کنیم در لیگ می‌مانیم

23:54 - 13 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۲۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با این فوتبالی که بچه‌ها بازی کردند و جانی که می‌گذارند و انگیزه ای که برای پنج بازی باقی مانده دارند، باید باور داشته باشیم که این تیم در لیگ برتر بماند و می‌ماند.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل تراکتور از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*با وجود حضور تماشاگران که انرژی مثبتی به تیم دادند، نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم. خیلی تلاش کردیم و بچه ها خیلی زحمت کشیدند. این تلاش قابل تقدیر است. بچه های ما به حدی خوب کار کردند که بی‌کار ترین بازیکن زمین علی محسن زاده، دروازه بان ما بود.

*تلاش بچه‌ها مقابل تیمی مثل تراکتور که سابقه قهرمانی و حضور در آسیا را دارد، قابل ستایش است. این تیم پرتماشاگرترین تیم آسیاست و همه جوره باید به تراکتور احترام گذاشت. بازیکنان ما برابر چنین تیمی خیلی خوب کار کردند. تراکتور بدون موقعیت توانست به ما گل بزند. چندین موقعیت داشتیم که متاسفانه فقط یکی از آنها گل شد.

*بازیکنان ما نیاز به خودباوری دارند. برخی بازیکنان مثل پیمان میری، امین اسدی و احمد الجبوری از شرایط بازی دور هستند و باید به این شرایط بازگردند. اگر چنین اتفاقی می‌افتاد قطعا در نیمه دوم می‌توانستیم بازی را پیش‌بینی کرده و طبق آن کار را جلو ببریم.

*با توجه به فضایی که تراکتور به ما داد، می‌توانستیم بازهم صاحب موقعیت شده و حتی به گل برسیم. بازیکنان حریف یک تا دو بار توپ را از روی خط بیرون کشیدند‌. به تمام بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و باید مقابل هواداران عظیم سر تعظیم فرود آوریم. امیدوارم در ادامه راه در کسب نتیجه موفق تر عمل کنیم.

*با این فوتبالی که بچه‌ها بازی کردند و جانی که می‌گذارند و انگیزه ای که برای پنج بازی باقی مانده دارند، باید باور داشته باشیم که این تیم در لیگ برتر بماند و می‌ماند. با این تلاش بچه ها خدا به دل مردم مسجد سلیمان نگاه می‌کند‌. این بازیکنان هم به عشق مردم تمام وجود خود را می‌گذارند تا سهمیه خوزستان و شهر مسجد سلیمان حفظ شود.

*وقتی مقابل تراکتور و در شرایطی که خط دفاعی ما در بازی های گذشته عملکرد خوبی نداشت و گل‌‌های زیادی خورد، موقعیت نمی‌دهیم یعنی تیم کارش را درست انجام داده است و البته خلق موقعیت هم کردیم.

*به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم. جدا از بحث پنالتی که می‌توانم بگویم شاید داور اشتباه کرد یا پنالتی نبود، به آنها خسته نباشید می‌گویم. شاید از دید من پنالتی نبود اما از دید داور پنالتی بود اما در ادامه راه برای تیم داوری هم آرزوی موفقیت دارم. همانگونه که من در کوچینگ اشتباه دارم داور هم می‌تواند اشتباهاتی داشته باشد. باید قبول کنیم مثل بازی گذشته که اشتباه داوری به سود ما بود یک روز هم به ضرر ما است. شاید امروز تصمیم داور در صحنه پنالتی به ضرر نفت بود اما این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم داوری کم نمی‌کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *