برای بسکتبال بانوان اهداف زیادی دارم/ اگر بودجه فدراسیون برسد از مربی خارجی استفاده می‌کنیم

17:07 - 29 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۸۲۶۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: برای بسکتبال بانوان اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدتی دارم که می‌توان به سازمان دهی لیگ‌های بانوان اهمیت به استعدادیابی و همین طور رسیدگی به تیم‌های ملی بانوان اشاره کرد.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، در خصوص انتخابش به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: من هیچ وقت از بسکتبال دور نبودم، هفته گذشته صحبتی در این خصوص با من شد، اما جدی نبود تا اینکه امروز رئیس فدراسیون بسکتبال با من تماس گرفت و خبر انتصابم به عنوان نایب رییس بانوان این فدراسیون را به من داد.
 
وی ادامه داد: من سابقه زیادی در مدیریت ورزشی دارم و سال‌ها در فدراسیون‌های فوتبال و گلف بودم و فکر می‌کنم تا حدودی هم عمکرد موفقی داشتم.

شجاعی تصریح کرد: برای بسکتبال بانوان اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدتی دارم که می‌توان به سازمان دهی لیگ‌های بانوان اهمیت به استعدادیابی و همین طور رسیدگی به تیم‌های ملی بانوان اشاره کرد.

نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که برای تیم ملی بانوان از مربی خارجی استفاده می‌کند یا خیر اظهار داشت: اگر بودجه فدراسیون برسد از مربی خارجی استفاده خواهیم کرد، اما تا الان تصمیمی در این مورد نگرفتیم، چون تنها چند ساعت است که به عنوان نایب رییس بانوان این فدراسیون منصوب شدم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه نگاه رئیس فدراسیون بسکتبال به بخش بانوان بسیار حرفه‌ای است و امیدوارم بتوانیم با کمک اهالی این رشته در پیشبرد اهداف بخش بانوان بسکتبال کشور موفق باشیم.
 
انتهاب پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *