رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"مقام روسی": آمریکا را باید سرجای خود نشاند

23:00 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۹۴۱
رئیس کمیسیون امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) گفت: سازمان ملل باید حمایت آمریکا از ناآرامی ها در ایران را محکوم کند چرا که زمان آن رسیده است تا تحریک کننده جهانی (آمریکا) را سرجای خود نشاند.

به گزارش سرویس بین الملل ، کنستانتین کاساچیف گفت: وعده ترامپ برای حمایت از شورش های ضددولتی در ایران در موعد مقرر چیزی جز مداخله آشکار در امور داخلی ایران نیست.

کاساچیف به خبرگزاری ایتارتاس گفت: زمانی که رئیس جمهوری آمریکا به تخریب کنندگان اموال عمومی وعده حمایت گسترده از طرف ایالات متحده می دهد، این موضوع مهم تر از خود ناآرامی های ایران است که باید در سازمان ملل مطرح و مورد بحث قرار گیرد.

وی گفت که از موضع نماینده دائمی ایران در سازمان ملل که به این سازمان علیه آمریکا شکایت رسمی کرده و واشنگتن را به مداخله بیشرمانه در امور داخلی جمهوری اسلامی و تشویق به خشونت متهم کرده است، حمایت می کند.

وی ادامه داد: این موضع ایران کاملا قابل حمایت است و نباید وانمود کرد آمریکا حق دارد در هر موردی دخالت کند و بیانیه هایی را در حمایت از فتنه و آشوب ضددولتی در کشورهای دیگر صادر کند.

کاساچیف گفت: زمان آن فرا رسیده است که تحریک کننده جهانی (آمریکا) را سر جای خود نشاند.

رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه با بیان اینکه واکنش مقامات آمریکا به رویدادهای ایران ضد و نقیض است، اظهار داشت: بنظر می رسد که واشنگتن هنوز بطور کامل نمی داند که معترضان چه کسانی هستند اما فرصتی یافته است که پایه های حکومت دیگری که مخالف با این کشور است را متزلزل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *