شرایط گسترش فولاد رفته به رفته بهتر می‌شود/2 سال از بهترین‌سالهای عمرم را به خاطر عدم حمایت مسئولان تراکتورسازی محروم شدم

15:05 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۵۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم خیلی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم انتقام شکست سنگین در دور رفت را بگیریم.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داشتیم که به شگفتی‌ساز فوتبال ایران در نیم فصل اول لیگ برتر معروف شده بودم و به همین علت کارمان خیلی سخت بود.
 
وی ادامه داد: پارس جنوبی جم یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند به نمایش می‌گذارد، ما در دور رفت مقابل این تیم شکست سنگینی داشتیم و باید سعی می‌کردیم تا شکست مقابل این تیم در هفته اول لیگ برتر را جبران کنیم که خدا را شاکرم به حق خود رسیدیم و به نوعی از این تیم در شهر جم انتقام گرفتیم.
 
مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد در رابطه با گلش مقابل پارس جنوبی تصریح کرد: من سعی کردم روی ضربات پایانی تمرینات زیادی داشته باشم و حتی در بعضی از مواقع، به صورت فردی مشغول تمرینات شوت‌زنی هستم. پاس مناسبی به من رسید که توانستم از زاویه بسته دروازه محسن فروزان را باز کنم.
 
بابایی افزود: در زمان حضورم به عنوان بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی، بدلیل عدم حمایت از سوی مسئولان وقت باشگاه تراکتورسازی به ناحق ۲ سال از بهترین عمر من در محرومیت سپری شد و اصلا شرایط خوبی نداشتم. اما خدا را شاکرم که در حال حاضر توانستم در ترکیب گسترش فولاد جای بگیرم.
 
وی در پایان صحبت‌هایش در خصوص نتیجه‌گیری مناسب گسترش فولاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه کادرفنی فعلی تیم تلاش زیادی می‌کند و شرایط گسترش فولاد نسبت به هفته‌های قبل، بهتر شده است. مطمئن باشید رفته به رفته شرایط ما بهتر از قبل خواهد شد و برای کسب سهمیه آسیا تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *