ناظم الشریعه: بازی در تورنمنت اصفهان به پیشرفت فوتسال ما کمک می‌کند/ با شیبی ملایم در حال پیشروی هستیم

12:47 - 12 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۳۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با شیبی ملایم در حال پیشروی هستیم، بازیکنان جوان ما نیاز به تمرین دارند و به همین دلیل از تیم‌های پایه آغاز کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی ، محمد ناظم‌الشریعه درباره تورنمنت چهار جانبه فوتسال در اصفهان اظهار داشت: از سه تیم دیگر قدردانی می‌کنم و به کادر فنی و مسئولان و تیم‌های‌شان خوش‌آمد می‌گویم. از کمیته فنی و توسعه فوتسال هم تشکر می‌کنم که این میزبانی را فراهم آوردند. بازی در چنین تورنمنتی به پیشرفت فوتسال ما کمک می‌کند و براساس توافقاتی که با روسیه داریم هر سال در چنین ماهی دو بازی خوب را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: امسال دیدار ما تفاوت بسیاری دارد و دو تیم خوب دیگر نیز حضور دارند. آینده فوتسال برای این منطقه است و با توجه به تغییراتی که در تیم ملی فوتسال در جوان‌گرایی رخ داده، امیدوارم به نتایجی که من و دیگر دوستان به دنبال آن هستیم، برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به طرح این موضوع که او دنبال جوان‌گرایی است، اما در لیگ برتر فوتسال کمتر از بازیکنان جوان استفاده می‌شود، گفت: بازیکنانی که دعوت می‌شوند باید در چهار تیم نخست باشند که این اتفاق رخ نمی‌دهد. ما از سمت و سوی دیگر تشکیل تیم‌های پایه را آغاز کرده‌ایم و باید قبول کنیم کار با این شرایط بسیار سخت است و با شیبی ملایم در حال پیشروی هستیم، بازیکنان جوان ما نیاز به تمرین دارند به همین دلیل ما از تیم‌های پایه آغاز کرده‌ایم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *