چهره یک هنرمند در قاب شبکه افق

13:15 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۲۲۹۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پنجمین قسمت مستند "چهره در قاب"، نگاهی به زندگی و فعالیت های هنری سید حمید شریفی آل هاشم، چهارشنبه 8 آذرماه روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پنجمین قسمت مستند "چهره در قاب" به زندگی و فعالیت هنری و حرفه ای سید حمید شریفی آل هاشم اختصاص دارد.

تصویرسازی، نقاشی و پوستر، عضویت در هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه شاهد، مسئولیت گروه گرافیک مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، مدیر مرکز گرافیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت ها و سوابق هنری و اجرایی آل هاشم به شمار می روند.

این هنرمند برجسته کشورمان که دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس است در نخستین نمایشگاه تجربی نقاشی و گرافیک نیز عضو هیئت داوران بوده و همین سمت را در بخش گرافیک ششمین و هفتمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان بر عهده داشته است.

آل هاشم در این قسمت از "چهره در قاب" به آثار مختلف خود و انگیزه خلق آنها اشاره می کند، آثاری که امروزه بخشی از تاریخ هنر انقلاب اسلامی به شمار می روند.

حسین همایونفر تهیه کننده و مجری طرح این قسمت از "چهره در قاب" بوده است که چهارشنبه 8 آذرماه ساعت 20:30 و تکرار آن ساعت 13:30 روز بعد روی آنتن شبکه افق می رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *