رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکست مقابل عراق زنگ هشداری برای ما بود/ برای حدادی شایعات زیادی به وجود آوردند

7:35 - 08 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: شکست مقابل عراق که اولین دیدارمان هم‌ بود، زنگ هشداری برای ما بود تا در ادامه مسابقات، عملکرد بهتری داشته باشیم.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با ۲ بازی اخیر تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی گفت: بازی با تیم ملی عراق گذشته است و متاسفانه برخی شرایط دست به دست هم دادند تا نتوانیم مقابل این تیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: در دیدار با عراق چندان با یکدیگر هماهنگ نبودیم و نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. اما خوشبختانه مقابل تیم ملی قطر عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم و توانستیم مقابل این تیم پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: صعود به جام جهانی چندان راحت نیست، چون تیم‌ها در بازی‌هایی که میزبان هستند با استفاده از فشار تماشاگران عملکرد بهتری دارند. بازی‌ها هم به صورت رفت و برگشت و امتیازات در مرحله بعدی هم حساب می‌شود و باید در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم پیروز شویم.

کاظمی افزود: در مرحله بعدی شاید با استرالیا، فیلیپین و ژاپن هم‌گروه شویم که با توجه به فشردگی بازی مقابل این تیم‌ها، باید نتایج خوبی کسب کنیم. حتی به نظر من شکست مقابل عراق که اولین بازی ما هم‌ بود، زنگ هشداری بود تا بقیه بازی‌ها، عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در رابطه با شایعه قهر حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال اذعان داشت: برای حامد حدادی شایعات زیادی به وجود آورند، حدادی همیشه در خدمت تیم‌های ملی بوده است. اما متاسفانه از باشگاهش خیلی اذیت می‌کردند که باعث شد ایران را ترک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *