وقتی استقلال را می‌بریم، دیگر چه کُری‌ بخوانم؟!/ بازیکنان پرسپولیس غرور ندارند

9:49 - 03 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۹۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: وقتی پرسپولیس استقلال را شکست می‌دهد من دیگر چه کری بخوانم.

شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد پیش بینی‌اش از هشتادوپنجمین دربی تهران اظهار داشت: پیش از دربی قبل در صفحه اجتماعی‌ام نوشتم هر اتفاقی که بیافتد پرسپولیسی می‌مانم، چون می‌دانستم بازیکنان پرسپولیس غرور دارند و در دربی می‌بازند.

وی ادامه داد: برای دربی فردا ولی شرایط فرق می‌کند. در تیم پرسپولیس هیچ اثری از غرور نیست و قطعا پرسپولیس 3 بر صفر استقلال را شکست می‌دهد. منشا، علیپور و وحید امیری هم گل‌های پرسپولیس را می‌زنند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد غیبت چند مهره تاثیرگذار این تیم در دربی هم گفت: پرسپولیس آنقدر بازیکن خوب دارد که غیبت چند بازیکن به چشم نیاید.

رضایی افزود: پرسپولیس الان به جایی رسیده که تیمش شخصیت دارد و همین مسئله برای پیروز شدن در دربی کافی است. پرسپولیس مثل گذشته نیست که با چند پیروزی بازیکنانش غرور داشته باشند و الان کاملا حرفه‌ای شده است.

وی در واکنش به کری‌خوانی استقلالی‌ها برای پرسپولیس اظهار داشت: شما برای تیمی کری‌ می‌خوانی که شاید شکست‌تان بدهد، وقتی پرسپولیس استقلال را شکست می‌دهد من دیگر چه کری بخوانم!

مدافع پیشین پرسپولیس در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند او یکی از دربی‌ باز‌های قهار بوده، عنوان کرد: هواداران همیشه به من لطف داشتند و من هم روزهای خوبی که در پرسپولیس داشتم را فراموش نمی‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *