دونالد ترامپ تصمیم شجاعانه و درستی برای جهان درباره ایران گرفته است

0:00 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۰۰۷
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با شبکه خبری سی‌بی‌اس‌نیوز تصمیم ترامپ را برای تایید نکردن برجام اقدامی شجاعانه دانست.

به گزارش گروه بین الملل ، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» اعلام کرد که اگر برجام به شکل کنونی باقی بماند، ایران در عرض ۱۰ سال به زرادخانه هسته‌ای دست خواهد یافت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران در این مصاحبه گفت که وی قصد دارد از این رویداد جلوگیری کند!

وی در ادامه مدعی شد که دونالد ترامپ (جمعه گذشته) تصمیم شجاعانه و درستی برای جهان درباره ایران گرفته است.

«بنیامین نتانیاهو» افزود: ترامپ به درستی گفته است که یا توافق باید ترمیم شود یا حذف گردد؛ پس یا آن را تغییر دهید یا لغو کنید. 

نتانیاهو گفت: اگر متحدان اروپایی می‌خواهند این توافق را حفظ کنند، باید با آمریکا برای اصلاح عملی کمبود‌های آن همکاری کنند. کمبود‌های بسیاری در این توافق وجود دارد. این موارد بسیار روشن است و باید تغییر یابد.

وی افزود: اکنون موضوع این نیست که ایران برجام را حفظ یا آن را نقض کند؛ ما باید مقصدی که به سوی آن در حرکت هستند را تغییر دهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با استقبال از تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای وضع تحریم علیه سپاه پاسداران نیز مدعی شد: بازوی اصلی ایران در رواج تروریسم در سراسر جهان و به طور قطع گسترش تهاجم در سراسر خاورمیانه سپاه است و لذا این تصمیم صحیح بود.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *