حق هیچ دوومیدانی‌کاری را برای اعزام به مسابقات داخل سالن ضایع نکردیم/ مربی فرانسوی تفتیان مورد تایید ما است/ احسان حدادی همین الان هم در روزهای اوجش است

10:44 - 19 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۷۳۱۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: ما 9 سهمیه داشتیم که بر اساس شانس کسب مدال، اولویت بندی کردیم و کاکلی جزو 9 نفر اعزامی نبود

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیت دوومیدانی‌کاران شرکت کننده ایران در رقابت‌های داخل سالن آسیا اظهار داشت: تیم ایران با 9 دوومیدانی‌کار در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنیم بین 3 تا 5 مدال کسب کنند.

وی در خصوص حذف الهام کاکلی از لیست دوومیدانی‌کاران شرکت کننده در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا تصریح کرد: ما 9 سهمیه داشتیم که بر اساس شانس کسب مدال، اولویت‌بندی کردیم و کاکلی جزو 9 نفر اعزامی نبود و این که گفته می‌شود وی به خاطر سهل‌انگاری از لیست اعزامی‌ها حذف شده واقعیت ندارد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: در زمان انتخاب 9 ملی‌پوش دوومیدانی، من از سازمان تیم‌های ملی‌ خواستیم به گونه‌ای عمل کند که انتخاب این دوومیدانی‌کاران بر اساس شانس کسب مدال باشد تا حقی از کسی ضایع نشود. در جلسه تیم‌های ملی تصمیم گرفتیم که اگر یک سهمیه اضافه به دوومیدانی تعلق گرفت یک دوومیدانی‌کار زن اعزام کنیم که این اتفاق رخ نداد و به ما سهمیه اضافه‌ای داده نشد. حتی اگر این سهمیه داده می‌شد کاکلی با بسیاری از دوومیدانی‌کاران دیگر برای کسب این سهمیه شانس مساوی داشت.

کیهانی در مورد این که عنوان شده بود رضا قاسمی به جای کاکلی به لیست دوومیدای‌کاران اعزامی به ترکمنستان اضافه شده، اظهار داشت: این مسئله واقعیت ندارد، رضا قاسمی مدال آسیایی دارد و امکان ندارد حق یک ورزشکار را به یک ورزشکار دیگر بدهیم و اگر چنین اتفاقی در یک فدراسیون رخ دهد باید درِ آن فدراسیون را بست.

وی درباره مخالفت فدراسیون دوومیدانی با تمرین تفتیان زیر نظر مربی فرانسوی تصریح کرد: این مسئله واقعیت ندارد. مربی فرانسوی تفیتان مورد تایید ما است، البته عملکرد او را مورد بررسی قرار می‌دهیم و اگر رضایت‌بخش بود درباره ادامه همکاری با او تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت احسان حدادی و این که می تواند به روزهای اوج خود برگررد یا خیر، گفت: احسان حدادی همین الان هم در روزهای اوج خود است و با سماجت و پشتکاری که دارد و همین طور حمایت فدراسیون، توانسته در آمادگی مناسبی قرار بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *