رئیس جمهور افغانستان "سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان" را به درجه ژنرالی ارتقا داد

19:30 - 12 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۲۲۱
محمداشرف غنی رئیس جمهور افغانستان براساس پیشنهاد دفتر شورای امنیت ملی افغانستان، طی حکمی مقام ژنرالی را به "طارق شاه بهرامی" سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان تفویض کرد.

به گزارش سرویس بین الملل محمداشرف غنی رئیس جمهور افغانستان بر اساس پیشنهاد دفتر شورای امنیت ملی افغانستان، طی حکمی مقام ژنرالی را به طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان تفویض کرد.

طی یک سال این سومین ترفیع نظامی است که از جانب دولت افغانستان می‌گیرد و قبل از این رتبه ژنرالی به وی تفویض شده بود.

با این حال رئیس جمهور افغانستان رتبه ژنرالی را به منظور تقدیر از شایستگی طارق شاه بهرامی تفویض کرده است.

در مراسمی که به همین مناسبت در ارگ انجام شد، رئیس جمهور افغانستان ضمن عرض تبریکی به طارق شاه بهرامی سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان گفت: با روی کار آمدن نسل نو در سطوح مدیریت دولت، به ویژه در بخش امنیتی و دفاعی تغییرات مثبت در کیفیت کار به وجود آمده است.

رئیس جمهور افغانستان تصریح کرد: بر اثر سعی و تلاش مدیریت نیروهای امنیتی و دفاعی و قربانی‌های این نیروها، مرحله اول جنگ با موفقیت مدیریت شود و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان آمادگی کامل برای دفع و طرد طرح‌های شوم دشمن را در هر نقطه دارند.

اشرف غنی از مدیریت بخش امنیتی و دفاعی و همچنان شورای امنیت ملی افغانستان بخاطر تلاش های همه جانبه در طراحی موفقیت‌آمیز، تشکر کرد.

«طارق شاه بهرامی» سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان از اشرف غنی و توجه به نیروهای امنیتی و دفاعی قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از اعضای شورای امنیت ملی افغانستان ، تعهد سپرد که در همکاری با ارگان‌های مربوطه، در راستای مبارزه با دشمنان مردم افغانستان تمام تلاش خود را می‌کند.

در این مراسم علاوه معاون دوم رئیس جمهور، رئیس اجرایی، معاونین ریاست اجرایی، مشاور امنیت ملی افغانستان، شماری از مسئولان امنیتی و دفاعی و برخی از اعضای شورای امنیت ملی این کشور حضور داشتند.

/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *