رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میثاقیان: تا هفته دهم مشخص نیست که عیار تیم‌ها چقدر است/ توقع از تیم ما بالاست

17:03 - 19 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: توقع از تیم ما بالاست و باید تمام قدرت بجنگیم و با اینکه تیم جوانی هستیم نیاز به حمایت هواداران داریم.

به گزارش گروه ورزشی ، اکبر میثاقیان پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد در نشست خبری این مسابقه گفت: روز خبرنگار را به همه شما تبریک می‌گویم. شما باعث قشنگ‌تر و جذاب‌تر شدن ورزش می‌شوید. فردا بازی خیلی سختی داریم. امسال لیگ پویایی داریم. از هواداران‌مان خواهش می‌کنم با شور و شوق به ما کمک کنند، چون تیم ما جوان است. به نتایج اخیر سیاه‌جامگان و فولاد نباید نگاه کنیم چرا که تا هفته دهم مشخص نیست که عیار تیم‌ها به چه شکل است. 2 بازی کردیم که خوشبختانه با کسب امتیاز توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. توقع از تیم ما بالاست و باید تمام قدرت بجنگیم و با وجود اینکه تیم جوانی هستیم نیاز به حمایت هواداران داریم.

وی در رابطه با یونس شاکری و شرایط این بازیکن گفت: شک ندارم شاکری به شرایط ایده‌آل خود بر می‌گردد. باید تلاش کند و مطمئنم دوباره به همان روزهای خوب که قبلاً زیر نظر خودم کار می‌کرد بر می‌گردد.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در خصوص حواشی مطرح شده مبنی بر مصدومیت حدادی‌فر توسط بادامکی گفت: بادامکی از سال 78 با ما در ابومسلم کار می‌کند. وی را می‌شناسم و می‌دانم که بازیکن با اخلاقی است و همواره از حواشی دور بوده است.

میثاقیان در خصوص جذب علی‌عسگر گفت: علی جلیلی مدافع ما با مصدومیت جدی مواجه شده و نیاز به جذب بازیکن در این پست داریم و با علی‌عسگر در این پست صحبت کردیم و به جذب وی امیدواریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *