۲۷ داعشی به دام سربازان گمنام افتادند

18:27 - 16 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۶۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
بازداشت یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان‌های عمقی و شهر‌های مذهبی کشور داشت.

۲۷ داعشی به دام سربازان گمنام افتادند

به گزارش گروه سیاسی ،وزارت اطلاعات از بازداشت یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان‌های عمقی و شهر‌های مذهبی کشور داشت خبر داد.۱۰ تن در مرکز هدایتی این گروه در آن سوی مرز‌ها و ۱۷ تن در داخل کشور بازداشت شدند.

براساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و همزمان با دهه‌ی مبارک کرامت و در آستانه‌ی تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران، سربازان گمنان امام زمان (عج) موفق شدند، یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان‌های عمقی و شهر‌های مذهبی کشور را داشت؛ طی سلسله عملیات ترکیبی اطلاعاتی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام به همراه سلاح و مهمات بازداشت نمایند.

بحمداله در این عملیات که در تبادل اطلاعاتی با یکی از سرویس‌های منطقه اجرایی گردید؛ از این گروهک تروریستی، تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

تروریست‌ها تلاش داشتند اقلام فوق را با اختفا در لوازم خانگی به کشور منتقل نمایند. در این خصوص ۱۰ نفر در مرکز هدایتی این گروه در آنسوی مرز‌ها و ۱۷ نفر نیز در داخل کشور بازداشت شدند.

شایان ذکر است مقرر بوده ۵ نفر از دستگیر شدگان عملیات داخل کشور را انجام داده و بقیه به عنوان عناصر تدارکاتی و پشتیبانی کننده گروه ایفای نقش نمایند.

 

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *