رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موضوع نگران‌کننده‌ای در حوزه امنیتی در استان ایلام نداشته‌ایم

9:01 - 11 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۷۵۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: موضوع نگران‌کننده‌ای در حوزه امنیتی در استان ایلام نداشته‌ایم و مشارکت مردم از نقاط کلیدی موفقیت ما در این زمینه است.
امنیت موجود در ایلام زمینه حضور گردشگران زیاد در این استان را فراهم کرده استحسین کلانتری، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره وضعیت امنیتی این استان اظهار کرد: الحمدالله کشور ما از ثبات امنیتی مثال‌زدنی برخوردار است و در استان ایلام هم که ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، اما با تلاش نیرو‌های مرزبان، دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی‌مان وبا پشتیبانی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و همکاری مردم امنیت مطلوبی حاکم است.

وی ادامه داد: موضوع نگران‌کننده‌ای در حوزه امنیتی در استان ایلام نداشته‌ایم و مشارکت مردم از نقاط کلیدی موفقیت ما در این زمینه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: همین امنیتی که در استان برقرار است باعث شده تا سرمایه‌گذاران زیادی در بخش‌های مختلف در استان سرمایه‌گذاری کنند.

کلانتری افزود: آمار حضور اتباع کشور‌های خارجی و ماندنشان در ایلام در سال ۹۶ رقمی در حدود ۵-۶ برابر سال ۹۲ است و این آمار گویای اینست که ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده که هیئت‌هایی از کشور‌های خارجی به ایران و به ایلام سفرمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بستر امنیت درایلام فراهم است، خیلی از کشور‌های خارجی برای بازدید از ظرفیت‌های موجود در این استان که شامل نفت، گاز، پتروشیمی و کشاورزی است، به این استان سفر می‌کنند تا امکان سرمایه گذاری در این موارد را بسنجند.

وی به حضور توریست‌های درمانی، مذهبی و گردشگر در این استان اشاره کرد و افزود: امنیت این اجازه را داده تا شاهد حضور گردشگران زیادی در این منطقه باشیم و چشم‌انداز آینده بسیار امیدوارکننده است و ایلام انشاالله در ایران خواهد درخشید همان‌طور که اربعین باعث شده ایلام به‌عنوان دروازه عتبات خود را نشان دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *