بعضی‌ها چون منافع‌شان در خطر است انتقاد می‌کنند/ کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای مسابقات جاکارتا از ما مدال می‌خواهند

8:00 - 23 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۲۳۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی ایران گفت: برخی‌ها به دلیل اینکه منافعشان در خطر است انتقاد می‌کنند.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص نتایج کاروان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: نتایج ملی‌پوشان در این مسابقات عالی بود، هم ورزشکاران و هم گروه فنی زحمت زیادی کشیدند و با هماهنگی و همدلی عملکرد خوبی داشتیم، اما مسئله ناراحت کننده این است که یک سری عوامل، اسم علاقه‌مند و دوومیدانی‌چی را یدک می‌کشند و در عمل به دلیل حسادت نهایت بی لطفی را به جا می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه عنوان می‌شود سطح مسابقات پایین بود و ورزشکاران بزرگ حضور نداشتند تصریح کرد: سطح مسابقات آسیایی مگر می‌شود پایین باشد؟ آیا احسان حدادی رکورد بدی داشت؟ من قبل از قهرمانی آسیا هم گفتم مسابقات کشور‌های اسلامی را فراموش کنید و مطمئن باشید ورزشکاران در مسابقات بعدی نتایج خوبی می‌گیرند.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی ایران افزود: با مدرک به ما بگویند مثلا این ماده که مدال گرفته ضعیف ظاهر شده است، به جای اینکه ورزشکار را تشویق کنند تا انگیزه بیشتری پیدا کند با این حرف‌ها ملی پوشان را دلخور می‌کنند. متاسفانه برخی‌ها به دلیل اینکه منافعشان در خطر است انتقاد می‌کنند. اگر بخواهند من آمار می‌دهم که تمام قهرمانان آسیا در این مسابقه حضور داشتند.

غیاثی در پایان خاطرنشان کرد: ما چهار سهمیه جهانی کسب کردیم و امیدوارم این نتایج در مسابقات جهانی هم تکرار شود اما نقطه عطف ما رقابت‌های آسیایی جاکارتا است، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با توجه به کمک‌هایی که می‌کنند از ما مدال می‌خواهند. قول می‌دهم حدادی مدال طلا بگیرد و تفتیان هم جزو مدال آوران باشد البته بقیه دوومیدانی‌کاران هم برای ما اهمیت دارند و رهایشان نمی‌کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *