رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایگاه نظامی آمریکا در کنترل نیروهای سوری/آزادسازی 20 روستا از اشغال تروریست‌ها

8:01 - 21 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۹۲۲
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب سوریه پیشروی گسترده‌ای داشته و موفق شدند 20 روستا را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند و همچنین منطقه‌ای را کشف کردند که به نظر می‌رسد یک پایگاه نظامی ساخت مهندسان آمریکایی است.

پایگاه نظامی آمریکا در کنترل نیروهای سوری/آزادسازی 20 روستا از اشغال تروریست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل ، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب سوریه پیشروی گسترده‌ای داشته و موفق شدند 20 روستا را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند و همچنین منطقه‌ای را کشف کردند که به نظر می‌رسد یک پایگاه نظامی ساخت مهندسان آمریکایی است.

بنا به گزارش پایگاه «المصدر» که امروز منتشر شده است ارتش سوریه روز دوشنبه در ادامه عملیات خود در شرق منطقه «السویده»، ضمن در دست گرفتن کنترل پایگاه نظامی «تپا اسفار»ر، پرچم سوریه را در این پایگاه تخلیه شده به اهتزاز در آورند.

این عملیات بخشی از مرحله دوم عملیات «فجر بزرگ» ارتش سوریه در جنوب این کشور است و در این مرحله از عملیات نیروهای سوری همچنین موفق شدند روستای «قصر» را نیز به کنترل خود در اورده و مواضع خود در این مناطق را تقویت کنند.

نیروهای ارتش سوریه پیش از حرکت به سمت «صحرای سوریه» از سویده، این منطقه را از وجود مین‌ها و بمب‌های دست ساز کاشته شده پاکسازی کردند.

 پایگاه المصدر طی گزارشی نوشت: با خروج از شرق سویده، نیروهای ارتش سوریه تصمیم دارند تروریست‌های تحت حمایت آمریکا در ریف دمشق را وادار به عقب نشینی به سمت منطقه «التنف» کرده و بعد از دستیابی به این هدف، فشار سیاسی به نیروهای آمریکایی برای تخلیه آخرین پایگاه خود در جنوب سوریه آغاز خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *