واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با بشار رسن، آخرین وضعیت طارمی و جانشین او!

12:02 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۰۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: سال گذشته طارمی را داشتیم و منشا را نداشتیم،‌ امسال منشا را داریم و طارمی را نداریم.
پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه یک سایت عراقی اداعا کرده بشار رسن با پرسپولیس به توافق رسیده است اظهار داشت: در مورد بشار رسن منتظر این هستیم که او رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند. البته شایان ذکر است که ما هیچ مبلغی برای رضایت‌نامه بشار رسن و دیگر بازیکنان ایرانی و خارجی پرداخت نمی‌کنیم.
 
وی در خصوص وضعیت آدام همتی و دیگر بازیکنان جوانی که قرار است به پرسپولیس بپیوندند، خاطرنشان کرد: هنوز با آدام همتی قراردادی امضا نکرده‌ایم، خیلی از بازیکنان هم برای تیم امید و جوانان خودمان بوده‌اند و مشکلی بابت قرارداد ندارد.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این باشگاه با آیدین رضایی و شاهین عباسیان دو بازیکن جوان قراردادی امضا کرده‌ است، گفت: ما با این بازیکنان فعلا قراردادی امضا نکرده‌ایم.
 
خمارلو در پاسخ به این سوال که بازیکنان جوان با نظر چه کسی به تیم پرسپولیس می‌پیوندند، گفت: هر بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد می‌بندد یا از تیم جدا می‌شود با نظر و امضای برانکو است. هیچ بازیکنی بدون نظر و نامه برانکو جذب پرسپولیس نمی‌شود. 
 
وی در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی هم اظهار داشت: پیشنهادمان را به طارمی داده‌ایم و منتظر تصمیم او هستیم، مسلما هر اتفاقی رخ بدهد تا پیش از اردوی اوکراین است.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با چه بازیکنانی برای جانشینی طارمی صحبت و مذاکره شده است، عنوان کرد: هنوز بحثی برای جانشینی طارمی نشده است. ضمن اینکه برانکو هم در این خصوص صحبت کرد و گفت که ما منشا را داریم. سال گذشته طارمی را داشتیم و منشا را نداشتیم،‌ امسال منشا را داریم و طارمی نداریم! 
 
خمارلو در خصوص دربی اروپایی که قرار است در کشور آلمان برگزار شود هم گفت: برگزاری این بازی قطعا برای باشگاه سود مالی دارد. البته در اینکه بازی پخش زنده دارد یا از این دست مسائل خود مسئولان اسپانسر تصمیم گیرنده هستند.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *