50 درصد حضور مربیان در لیگ برتر رابطه‌ای است/ 4 نفر باعث سقوط ماشین‌سازی شدند/ وضعیت تراکتورسازی نگران کننده است

9:04 - 22 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۸۰۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: 50 درصد دلیل اصلی حضور مربیان ایرانی در تیم‌های لیگ برتری، با رابطه است.
رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص وضعیتش در فصل هفدهم  لیگ برتر اظهار داشت: از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتم اما زمانی در لیگ دسته یک مربیگری می‌کنم که تیمم پتانسیل صعود به لیگ برتر را داشته باشد.
 
وی ادامه داد: شاید همه به خوبی این مسئله را می‌دانند که حضور یک مربی در تیم فوتبال لیگ برتری، 50 درصد مسائل فنی است و 50 درصد دیگر مربوط به رابطه‌های دیگر که در فوتبال ما وجود دارد.
 
سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در ارتباط با وضعیت این تیم تصریح کرد: آجورلو مدیر قابل و کاربلد است اما تیم فوتبال تراکتورسازی وضعیت ایده‌آلی ندارد و نگران کننده است. امیدوارم سرمربی جدید این تیم بتواند نتایج خوبی را با بازیکنان جوان تیم بگیرد.
 
خطیبی افزود: تراکتورسازی این فصل شرایط سخت و خاص خود را دارد. بهترین زمان برای حمایت از یک تیم توسط پیشکسوتان، مسئولان و هواداران زمانی است که این تیم در شرایط سختی باشد. تراکتورسازی نیازمند حمایت همه جانبه است و امیدوارم بتواند در فصل هفدهم با حمایت‌های مسئولان و هواداران نتایج خوبی کسب کند.
 
وی در رابطه با وضعیت تیم گسترش فولاد عنوان داشت: این باشگاه همیشه در مسائل مدیریتی و برنامه‌ریزی بهترین عملکرد را داشته است. با جذب بازیکنان جوان و حفظ شاکله اصلی تیم با مربیان بین‌المللی که مربی بدنساز تیم هم سابقه کار در بارسلونا را هم دارد، شرایط خوبی دارد و یکی از تیم‌هایی است که در فصل هفدهم برای هر تیمی خطرساز خواهد شد.
 
پیشکسوت فوتبال در رابطه با ماشین‌سازی و شهرداری تبریز گفت: ماشین‌سازی روزهایی خوبی نداشت. درحال حاضر هم از لحاظ مدیریتی شرایط خوبی ندارد، 4 نفر که خود را از هواداران این تیم یاد می‌کردند حتی باعث شدند تا مسئولان این باشگاه هم دچار تزلزل شوند اما شهرداری تبریز با هدایت مربیان بومی و بازیکنان جوان تبریزی توانست به لیگ دسته یک صعود کند امیدوارم جشن صعود این تیم به لیگ برتر را هم ببینیم.
 
خطیبی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برای تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان آرزوی موفقیت دارم ان‌شاءلله جشن پیروزی را در آزادی بگیریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *