مقاومت و ایستادگی مردم بحرین و عربستان قطعا جواب خواهد داد

21:00 - 11 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۵۰۳۹
دسته بندی: سیاست
احمد دستمالچی گفت: مقاومت و ایستادگی مردم بحرین و عربستان در برابر ظلم و جورهایی که این روز‌ها و ماه‌ها و سال‌ها از سوی حکومت‌های دیکتاتوری‌شان می‌بینند، قطعا جواب خواهد داد.
سفیر سابق ایران در لبنان
احمد دستمالچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اتفاقات رخ داده در جزیره بحرین و همچنین منطقه عوامیه در عربستان سعودی طی روزهای گذشته و بیان اینکه سرنوشت دو رژیم جنایتکار آل سعود و آل خلیفه به هم گره خورده است، اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی مردم بحرین و عربستان در برابر ظلم و جورهایی که این روز‌ها و ماه‌ها و سال‌ها از سوی حکومت‌های دیکتاتوری‌شان می‌بینند، قطعا جواب خواهد داد.

وی با بیان اینکه مردم بحرین می‌خواهند دولت‌شان، دولت مستقلی یاشد و از زیر سیطره آل سعود خارج شود، عنوان کرد: ملت بحرین ملتی آزاده است همانگونه که امروز می‌بینیم سنی‌های بحرین نیز در کنار شیعیان به حمایت از شیخ عیسی قاسم به پا ایستاده اند.

دستمالچی همچنین با بیان اینکه عربستان سعودی با جنایت هایی که در یمن انجام می‌دهد بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، عنوان کرد: یکی از اهداف مهم دعوت عربستان سعودی از ترامپ در هفته گذشته، چاره جویی برای چگونه فیصله دادن به بحران یمن بود.

سفیر سابق ایران در لبنان همچنین گفت: اگر سعودی‌ها اعتقاد و اراده و شجاعت داشتند، با وجود تانک‌های مدرن، هواپیماهای پیشرفته و موشک‌های به روزی دارند، در باتلاق یمن گرفتار نمی‌شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *