رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زورگیر دماغ گنده جنوب تهران دستگیر شد/ اعترافات شیطان پراید سوار/قاتل: مقتول را دار زدم

17:05 - 02 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۴۰۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دستگیری زورگیران جنوب تهران،اعترافات شیطان پراید سوار به آزار و اذیت زن جوان،سرقت خانوادگی از 55 ویلا و دستگیری باند سرقت خودروهای لوکس مهمترین اخبار حوادث امروز است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در این پرونده که از  روز 26 فروردین ماه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، در یکی از روستاهای چابهار قاتل29 ساله در پی اختلافات قبلی مرد 50 ساله ای را به قتل رساند. این متهم فراری پس از دستگیری اعتراف کرد، مقتول را دار زده است. 

جزئیات این جنایت را اینجا بخوانید. 

دستگیری باند هفت نفره سرقت مسلحانه خودروهای گران قیمت

روز گذشته ماموران پلیس زاهدان حین گشتزنی در یکی از خیابان های این شهر متوجه تردد خودرو پژو 405 پلاک مخدوش شدند. با دستور ایست ماموران 3 سرنشین این خودرو دستگیر شدند. با انتقال این افراد به مقر پلیس مشخص شد آنها از سارقان مسلح خودروهای لوکس در زاهدان هستند. 

با اعترافات سه عضو این باند، چهار نفر دیگر هم شناسایی و دستگیر شدند. 

جزئیات اقدامات این باند سرقت مسلحانه را اینجا بخوانید. 

اعتراف شیطان به آزار و اذیت زن جوان

در این پرونده متهمی که چند سال قبل به اتهام آزار و اذیت زنان دستگیر و اسفندماه از زندان آزاد شده بود،بار دیگر زن جوانی را ربوده و در بیابان های جنوب شهر مورد آزار و اذیت قرار داده بود. این متهم در بازجویی های پلیس به جرمش اعتراف و جزئیات این عمل وحشتناک را تشریح کرد. 

اعترافات شیطان پراید سوار را اینجا بخوانید. 

سرقت  خانوادگی از 55 ویلا 

 در این پرونده اعضای یک خانواده نیمه شب با پرسه زنی در شهر گرگان، ویلاهای خالی از ساکن را شناسایی کرده و نیمه های شب وارد آنجا می شدند. این سارقان در اعترافات خود به سرقت از 55 ویلا اعتراف کردند و تاکنون 30 صاحب ویلا شکایت خود را مطرح کرده اند. 

جزئیات این خبر را اینجا بخوانید. 

زورگیر دماغ گنده در جنوب تهران دستگیر شد

این پرونده با شکایت مرد ساعت فروش در جریان روند رسیدگی قرار گرفت. مرد ساعت فروش مدعی شد سوار یک پراید تاکسی شدم اما در میان راه راننده و سرنشین با تهدید چاقو من را تهدید کردند و چند ساعت به ارش 14 میلیون تومان از من سرقت کردند. با ادامه شکایت ها از زورگیران تاکسی سوار کاراگاهان متوجه یک شباهت در تمامی سرقت ها شدند که آن دماغ بزرگ یکی از زورگیران بود. 

زورگیر دماغ گنده جنوب تهران دستگیر شد/ اعترافات شیطان پراید سوار/قاتل: مقتول را دار زدم
جزئیات این خبر  و نحوه دستگیری این زورگیر و همدستش را اینجا بخوانید.
 


برچسب ها: قتل دستگیری متهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *