مسکن های مهر روی دست سازندگان باد کرده است/ کیفیت این مسکن ها چنگی به دل نمی زند!

9:54 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۲۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بایستی برای رسیدگی به مشکلات موجود در پرونده مسکن مهر بایستی خیز اساسی برداشته شود، افزود: مجلس باید نظارت کند و دولت هم دست به کار شود تا مساکنی که هنوز تحویل نشده را حداقل به یک سطح قابل قبولی برای زندگی مردم برسانند.
وحدتی
محمد وحدتی هلان، نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به دو نوع انتقاد مردم به مسکن مهر اظهار کرد: اول اینکه مردم انتظار دارند تا مسکن مهر خود را تحویل بگیرند، دوم اینکه مردم اصلا از کیفیت مسکن های مهر ساخته شده، راضی نیستند. 

وی افزود: زمزمه هایی در مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد، که خیلی از مسکن های مهر روی دست سازندگان مانده و مردم دیگر آنها را قبول نمی کنند، در بستان آباد که حوزه انتخابیه من است مسکن های مهر دست دولت مانده و مردم برای زندگی آنجا را انتخاب نمی کنند. 

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید سریعا یک اقدام اساسی برای رفع مشکلات و کم و کاستی های مسکن مهر انجام شود تا مردم هم خیالشان از بابت تامین مسکن راحت شود و بدانند اگر از این به بعد مسکن مهر را می خواهند، تحویل بگیرند بدون اشکال است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خاطرنشان کرد: کیفیت ساختمان ها خیلی پایین است و این مسکنها برای ساخت و ساز بدست افرادی ساخته شده که تبحر خاصی نداشته و برای سودجویی از مصالح ساختمانی درجه پایین استفاده کرده اند، سپرده شده است. 

وحدتی با بیان اینکه بایستی برای رسیدگی به مشکلات موجود در پرونده مسکن مهر بایستی خیز اساسی برداشته شود، افزود: مجلس باید نظارت کند و دولت هم دست به کار شود تا مسکن هایی که هنوز تحویل نشده را حداقل به یک سطح قابل قبولی برای زندگی مردم برسانند. 

وی عنوان کرد: افرادی که مسکن مهر را برای زندگی انتخاب می کنند، افراد بی بضاعتی هستند و انصاف نیست با بی برنامگی و عدم نظارت ساختمان هایی را به این افراد تحویل دهیم که هزینه های بیشتری به آنها تحمیل کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی یادآور شد: دولت بایستی از پیمانکاران بخواهد پای کار بیایند و مساکنی را که تحویل داده نشده و یا داده شده و نقایصی دارد را اصلاح کنندتا از این به بعد هم داوطلبانی برای تحویل این مساکن از سوی مردم وجود داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *