رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی مادریدی‌ها در شب شکست بایرن و لستر/ رونالدو 100 تایی شد

1:10 - 24 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۱۶۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
در شبی که کهکشانی‌ها از سد باواریایی‌ها گذاشتند، دیگر تیم مادریدی هم بر نماینده انگلیس غلبه کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، در ادامه مسابقات دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 چهارشنبه شب به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال بایرن‌ مونیخ در حالی که در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا از رئال مادرید میزبانی می‌کرد، با نتیجه 2 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

هر دو گل رئالی‌ها را در این بازی کریستیانو رونالدو در دقایق 47 و 77 به ثمر رساند و تک‌گل سرخپوشان مونیخی را هم آرتورو ویدال در دقیقه 25 به ثمر رساند. ویدال همچنین در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را برای بایرن به هدر داد. همچنین شاگردان کارلو آنچلوتی از دقیقه 61 در پی اخراج خاوی مارتینس 10 نفره به بازی ادامه می‌دادند.

رونالدوی پرتغالی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را به عدد 100 رساند و اولین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها شد که به این تعداد گل رسیده است.

در دیدار همزمان دیگر هم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید با تک‌گل دقیقه 28 آنتوان گریزمان که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، با نتیجه یک بر صفر از سد لسترسیتی گذشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *