رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارکستر ملی ایران با محمد اصفهانی روی صحنه می‌رود/ اجرای آثاری از خرم و دهلوی در این برنامه

16:00 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۱۳۹
ارکستر ملی ایران در جدیدترین سری فعالیت های خود با خوانندگی محمد اصفهانی و با اجرای آثاری از همایون خرم و حسین دهلوی روی صحنه می رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ارکستر ملی ایران در سری جدید فعالیت های خود که به رهبری فریدون شهبازیان روی صحنه می رود سعی دارد با بهره گرفتن از خلاقیت و نوآوری ، گامی محکم و اساسی در مسیر فعالیت های این ارکستر بردارد.

ارکستر ملی ایران به ر هبری فریدون شهبازیان تاکنون اجراهای موفقی مانند اجرا در جشنواره سی ودوم موسیقی فجر داشته است و با دعوت از علیرضا افتخاری به عنوان خواننده میهمان، توانست خاطره ای به یاد ماندنی را در ذهن مخاطبان موسیقی کلاسیک بر جای بگذارد.

ارکستر ملی ایران

علیرضا افتخاری در اجرایی که همراه با ارکستر ملی برگزار کرد، آثار خاطره انگیزی همچون "نیلوفرانه" و "شور عشق" را روی صحنه برد.

اجرای ارکستر ملی در جشنواره موسیقی فجر یکی از برنامه هایی بود که در آن بسیاری از شخصیت های هنری و مسئولان کشور حضور پیدا کرده بودند و تشویق مخاطبان به خوبی نشان می داد که فعالیت های این ارکستر را در سری جدید، تحسین می کنند.

فریدون شهبازیان به عنوان رهبر ارکستر ملی ایران تصمیم دارد در فصل جدید  اجراهای خود در سال 1396، با محمد اصفهانی به عنوان خواننده روی صحنه برود.

محمد اصفهانی

در این برنامه آثاری از زنده یاد همایون خرم، حسین دهلوی و خود شهبازیان اجرا می شود و مخاطبان می توانند قطعه های خاطره انگیزی همچون " تو ای پری کجایی" را گوش دهند.

سوسن اصلانی آهنگساز و همسر استاد حسین دهلوی چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در سری جدید فعالیت های ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان ، از اثار حسین دهلوی بیشتر استفاده می شود و ما خوشحال هستیم که با ارکستر ملی همکاری می  کنیم.

ارکستر ملی ایران

همکاری شهبازیان واساتید موسیقی کشورمان در حالی ادامه دارد که در آخرین اجرای این ارکستر، سه قطعه از آثار حسین دهلوی از جمله "سرود گل"، کنسرتینو برای سنتور و ارکستر روی صحنه رفت.

ارکستر ملی ایران در روزهای  31 فروردین و اول اردیبهشت به ترتیب درساعت های 21:30 و 18:00در تالار وحدت روی صحنه می رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *