تقدیر مشاور فرمانده کل سپاه از یک اقدام روحانی

12:43 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۳۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: اگر ما بخواهیم در یک مورد از آقای روحانی تقدیر کنیم، این است که ایشان هفته ای یک مرتبه به خانواده های شهدا سر می زنند و امیدواریم این رویه در سایر وزرای دولت نیز ایجاد شود.
مقدم فر
حمیدرضا مقدم فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه اساسا اقشار مختلف مردم از جمله پاسداران، برای حفظ گنجینه عظیم دفاع مقدس در یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی حاضر می شوند  و خود را به سیل خروشان و عظیم راهیان نور متصل می کنند، عنوان کرد: همچون بسیاری از اقشار جامعه برای پاسداران نیز هشت سال دفاع مقدس همچنان زنده است.

وی با بیان اینکه پاسداران با حضور خود در مناطق راهیان نور، با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان می کنند، تصریح کرد: با حضور در یادمان های دفاع مقدس، خاطرات دلاوری های رزمندگان اسلام از خاطر ما پاک نمی شود.

مقدم فر همچنین با بیان اینکه مسئولین اگر بدانند که این سفرها و رفت و آمدها به یادمان های دفاع مقدس، چه سرمایه معنوی عظیم و باارزشی را در آنان شکل می دهد، از انجام سفرهای راهیان نور دریغ نمی کنند و حتما سالی یک بار را به این مناطق سر می زنند، یادآور شد: شاید این حضور برای همه مسئولین کشور ما لازم و ضروری باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان نیز گفت: البته اگر ما بخواهیم در یک مورد از آقای روحانی تقدیر کنیم، این است که ایشان هفته ای یک مرتبه به خانواده های شهدا سر می زنند و امیدواریم این رویه در سایر وزرای  دولت نیز ایجاد شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *