رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انیمیشن كوتاه تماشاچی به سومین جشنواره «UN COURT TOURNABLE» فرانسه راه یافت

18:00 - 19 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۲۰۸
فیلم كوتاه انیمیشن تماشاچی به بخش مسابقه سومین جشنواره «UN COURT TOURNABLE» فرانسه راه یافت.
انیمیشن كوتاه تماشاچیبه گزارش گروه فرهنگی ، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم كوتاه انیمیشن «تماشاچی» به نویسندگی و كارگردانی محسن باقری دستگردی است كه نگاهی فلسفی به جهان پیرامون انسان دارد.

این فیلم تنها نماینده ایران در این جشنواره است كه با 7 فیلم از كشورهای اسپانیا، كانادا و فرانسه در بخش نهایی جشنواره رقابت می كند.

این انیمیشن محصول مشترك ایران و دانمارك است و تهیه كنندگان آن لقمان قاسمی، محسن باقری دستگردی و شركتVEST PRODUKTION دانمارك هستند.

جشنواره UN COURT TOURNABLE فرانسه هر ساله در چهار فصل برگزار می شود كه اختتامیه اولین فصل آن در سال 2017 در تاریخ 31 مارس خواهد بود.

طراحی شخصیت این انیمیشن را فاطمه باقری هفشجانی، استوری بورد را مهسا اسدی و اكرم قائدامینی، انیماتورها سینا كوهی فایق دهكردی، اكرم قائدامینی، مهسا اسدی و مهسا دهقان قهفرخی، اسكن را خدیجه قنبری شیخ شبانی، رنگ را احمدرضا باقری هارونی، صداگذار را حسین قورچیان، تدوین را مهدخت اصغریان، مدیر تولید را سجاد شیرازی چالش تری، طراح پوستر را معین رییسی مفرد و طراحی تیتراژ را امین حمكت پناه انجام داده اند. همچنین سحر قانع پور، میلاد غلامی و سمیه محمدیان نیز از دیگر عوامل این فیلم هستند.

محسن باقری دستگردی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است كه پیش از این نیز در جشنواره‌های مختلف فیلم و فیلم نامه حضور داشته و جوایزی را نیز از آن خود كرده است و این فیلم اولین ساخته محسن باقری دستگردی در ژانر انیمیشن است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *