فتّاح كتاب سال استان كهگیلویه و بویراحمد در بخش مستند نگاری دفاع مقدس شد

23:50 - 13 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۷۱۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
آئین انتخاب كتاب سال كهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان كشوری و استانی و معرفی كتاب« فتاح» در بخش مستند نگاری در یاسوج برگزار شد.
کتاب فتاحبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، آئین سومین انتخاب كتاب سال كهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین كشوری و استانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

در این آئین از آثار برتر در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

هم چنین  در این مراسم خانم میترا رفیعی  راوی  كتاب فتاح به عنوان اثر برگزیده در بخش مستند نگاری دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است كتاب «فتّاح» درباره دوران اسارت آزاده دفاع مقدس، دكتر فتاح محمدی است كه از 15 سالگی به جبهه رفت. او در ده كیلومتری بصره به اسارت نیروهای بعثی درآمد و 99 ماه و 13 روز در اسارت ماند. این اثر كه در قطع رقعی و در 353 صفحه با شمارگان 2500 نسخه منتشر شد، پس از كتاب «پایی كه جا ماند» دومین كتاب از تولیدات حوزه هنری كهگیلویه و بویراحمد است كه با موضوع خاطرات آزادگان دفاع مقدس توسط انتشارات سوره مهر منتشر می شود. هم چنین این كتاب فاخر در بخش كتاب تدوینی دفاع مقدس در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری در استان اصفهان مورد تقدیر قرار گرفت و نیز در جشنواره استانی خاطره نویسی دفاع مقدس حائز رتبه نخست شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *