از سفر قریب الوقوع روحانی به مسکو تا دل بستگی مردم به وزارت اطلاعات

10:40 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۸۷۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
هیئت دولت در هفته گذشته روزهای پرکاری را سپری کرد، مخاطبان خبرگزاری میزان می توانند در این بسته خبری اهم این اتفاقات را مطالعه کنند.
هیئت دولت
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، هیئت دولت در هفته گذشته روزهای پرکاری را سپری کرد، مخاطبان می توانند در این بسته خبری اهم این اتفاقات را مطالعه کنند.
 

رییس‌جمهوری با بیان اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت قرار دارد و بسیاری از فشارها به این کشور بخاطر همین موضوع است، تأکید کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.
 

وزیر اطلاعات گفت: امروز اشراف اطلاعاتی در کشور ما به جایی رسیده است که دشمنان و تروریست‌ها به خوبی رصد و مدیریت می‌شوند و هرجا لازم باشد وارد عمل می‌شویم.
 
 
رحمانی فضلی وزیر کشور در ابلاغی خطاب به فرمانداران اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه دستور شروع انتخابات اولین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این 4 حوزه انتخابیه صادر کرد.
 
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه از رشد ۴۰ درصدی بودجه عمومی کشور نسبت به سال ۹۲ خبر داد.
 

معاون اول رئیس جمهور از سفر قریب الوقوع روحانی به مسکو خبر داد.
 
 
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 2 اعلام کرد: براساس تبصره 3 ماده 26 قانون انتخابات شوراها ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از سوی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هنگام ثبت نام الزامی است.
 

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به خطرات ناشی از جا به جایی تروریست ها در قالب ورود اتباع غیر مجاز به کشور اظهار کرد: ورود غیر قانونی اتباع افغانستانی از طریق خاک پاکستان به کشورمان خطری جدی است و سال آینده کنترل در مناطق مرزی را شاهد خواهیم بود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *