رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیگر تحولات جهان توسط غرب رقم نمی‌خورد

9:57 - 30 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۶۸۸
دسته بندی: سیاست
وزیر خارجه ایران با ذکر این نکته که هیأت ایرانی شرکت کننده در کنفرانس امنیتی مونیخ با دیدگاه‌های جدیدی در این اجلاس حضور دارد، گفت: جهان وارد مرحله پساغربی شده و دیگر همه تحولات جهان در غرب و توسط آن رقم نمی‌خورد.
دیگر تحولات جهان توسط غرب رقم نمی‌خوردبه گزارش گروه سیاسی ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در چهل و سومین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در این شهر به سر می‌برد، در اظهاراتی عنوان کرد که ایران با دیدگاه‌های جدیدی در مونیخ حضور دارد.

وی در این باره عنوان کرد: معتقد هستیم جهان وارد مرحله پساغربی شده یعنی دیگر همه تحولات جهان در غرب و توسط غرب رقم نمی‌خورد.

ظریف در توضیح بیشتر عنوان کرد: این وضعیت با توجه به تحولاتی که در اروپا رخ داده از جمله برگزیت و خروج بریتانیا از اتحادیه و گرایش‌های ملی گرایی تند که در اروپا هست از یک طرف و تحولاتی که در آمریکا رخ داده و دولت جدید آمریکا و دیدگاه‌های این دولت و تاثیر آن از طرف دیگر، همه اینها شرایط را بسیار پیچیده کرده و نیاز به بررسی است.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اینجا است که کشورهایی مثل جمهوری اسلامی ایران حرف جدیدی برای گفتن دارند مخصوصا درباره وضعیت در منطقه خودمان.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *