رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حیدری: فردا نتایج نهایی داوری مشخص می شود / امکان تغییر در رای داوران جشنواره سی و پنجم

2:20 - 21 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۶۱۴
محمد حیدری گفت: صبح بیست و یکم بهمن ماه جلسه نهايی داوران خواهد بود و جمع‌بندی نهایی آثار اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محمد حيدري که چهارشنبه شب برای رونمایی از کتاب عکس جشنواره سی و پنجم در سالن سعدی برج میلاد جاضر شده بود، ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش اخبار جشنواره بیان کرد: طی روزهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با تمام وجود در كنار جشنواره فیلم فجر بوديد و به شما دست مريزاد می‌گویم‌.

در ادامه دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به انتقادات و صحبت‌های ساره بيات مبنی بر قرار گرفتن نام او در لیست نامزدهای جشنواره و سپس حذف نامش، توضیح داد: سال گذشته هم مراسم جشن نامزدها را به احترام نامزدها برگزار كرديم. امسال هم  دقيقا دو روز قبل از جشنواره این جشن را ترتیب دادیم و هيچ تفاوتی با سال گذشته نداشت، اما نمی‌دانم چه شده که سال گذشته همه تشكر و تمجید کردند و امسال آن را نقد می‌کنند!

وی ادامه داد: شب نوزدهم بهمن ماه امسال ساعت ده شب، پس از مشخص شدن نامزدها توسط هیات انتخاب، دست به اعلام اسامی زدیم تا خبر از جای دیگری درز نكند.در ادامه، به غير از هنرمندانی هم كه نامزد بودند، عده‌اي ديگر را هم دعوت كرديم كه در اين آئين بپيوندند. هر ساله در جشنواره اين حواشی وجود داشته و جزو متن شده است و با احترام به همه رسانه‌ها، متأسفانه كم‌لطفی برخی از دوستان و همكاران سبب می‌شود، بخش‌هايی هم صحبت‌های اينچنينی را فقط خبر كنند.

حیدری تاکید کرد: فردا بیست و یکم بهمن ماه جلسه نهايي داوران را خواهیم داشت و فردا جمع‌بندی نهایی انجام خواهد شد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره  فیلم فجر در پایان یادآور شد: بابت صبوري‌های شما ممنون و بابت كاستی‌هایی كه در جشنواره امسال ديده‎اید، عذرمی خواهم. ان‌شالله در سال‌های آتی شاهد بر پایی جشنواره با شرايط ، كیفيت و نتیجه بهترباشیم و فيلم‌های جشنواره امسال هم، سال خوبی را براي سينمای ايران رقم بزند. بعد از مراسم اختتاميه حتما یک روز را معین می‌کنیم و پاسخگوی همه رسانه‌ها برای سوالاتشان در خصوص داوری‌ها خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *