رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بمب‌افکن‌های دوربرد روسیه مواضع داعش را در دیرالزور منهدم کردند

16:44 - 12 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۲۴۳
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بمب‌افکن‌های دوربرد «توپولوف-22ام» این کشور مواضع گروه تروریستی داعش را در استان دیرالزور منهدم کردند.
بمب‌افکن‌های دوربرد روسیه
به گزارش گروه بین‌الملل به نقل از راشا تودی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بمب‌افکن‌های دوربرد «توپولوف-22ام» این کشور مواضع گروه تروریستی داعش را در دیرالزور منهدم کردند. 

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه بمب‌افکن‌های نیروی هوایی این کشور مرکز فرماندهی گروه تروریستی داعش و نیز انبار سلاح و مهمات این گروه تروریستی را منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در این عملیات دو مرکز فرماندهی متعلق به تروریست‌های داعش منهدم و تعدادی ازتروریست‌های داعش نیز به هلاکت رسیده‌اند و در این عملیات جنگنده‌های «سوخو-30» و «سوخو-35» روسیه که در پایگاه «حمیمیم» سوریه مستقر هستند در این عملیات، بمب‌افکن‌های توپولوف را پشتیبانی کرده‌اند.

در پی آزادسازی حلب، ارتش سوریه عملیات خود را بر روی آزادسازی شهر دیرالزور متمرکز کرده‌اند که از سال 2014 به اشغال گروه تروریست‌ی داعش در آمده است.

با این وجود نیروهای ارتش سوریه کنترل قسمت‌هایی از مناطق غرب دیرالزور و نیز فرودگاه نظامی این شهر را در اختیار دارند.

در حال حاضر نیز ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه در حال دفع کردن حمله گروه تروریست‌ی داعش هستند.

خبرگزاری «سانا» گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود، روز دوشنبه موفق شدند در مناطق جنوبی دیرالزور خسارات سنگینی را به گروه تروریستی داعش وارد کنند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *