نخستین محموله کمک به جبهه‌های مقاومت از استان مازندران ارسال شد

1:20 - 11 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۳۹۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر تقویت ستادهای پشتیبانی کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت گفت: نخستین محموله کمک به جبهه‌های مقاومت از استان مازندران ارسال شد.
خانواده شهدای مدافع حرم
به گزارش گروه سیاسی ، سرهنگ جواد بخشی پیش از ظهر امروز در مراسم کمک و بسته‌بندی مواد غذایی به جبهه‌های مقاومت در سالن سپاه کربلای استان اظهار داشت: ایران از کشورهای امن در منطقه است که اکنون وظیفه انسانی بوده تا به کشورهای ستمدیده کمک کنیم.

وی افزود: مردم ایران نشان دادند در همه صحنه‌ها حضوری پرشور و یکپارچه دارند که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس با یکدلی پشت سنگر به رزمندگان کمک می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: از دو ماه قبل ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت با ریاست نماینده ولی‌فقیه و دبیری سپاه تشکیل شد تا با مشارکت و کمک‌های مردمی به مردم مظلوم جهان کمک کنیم که مواد غذایی، پوشاک و دارو برای کشورهای مورد نیاز مهیا شده است.

وی گفت: امروز نخستین بسته‌های خشکبار با پنج هزار بسته برای مردم مظلوم و محروم ارسال می‌شود.

بخشی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در این امر خداپسندانه بیان کرد: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی در ترویج و توسعه فرهنگ کمک رسانی و انسجام همه گونه مردم نقش به‌سزایی دارند تا بتوانیم از این طریق وظیفه انسانی و مسلمانی خود را به درستی ایفا کنیم.

به گفته وی در ایام دهه مبارک فجر کاروان بزرگ ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در استان راه‌اندازی می‌شود.

حسین نادری عضو ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت سپاه کربلا نیز گفت: این مراسم در سپاه کربلا برگزار شد که روزی از این مکان مقدس برای جنگ تحمیلی بیش از 10 هزار نفر به جبه‌ها اعزام شدند.

وی با اشاره به ایجاد شور حسینی میان بسیجیان افزود: مراسم تهیه و بسته‌بندی آجیل و خشکبار با همکاری سپاه و بسیج جامعه زنان شهرستان ساری و با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *