نجومی بگیران، پول‌های اضافی را پس دادند/ پرونده متخلفین به دادسرای دیوان محاسبات ارجاع شد

14:22 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۰۹۵۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مدیرانی که دارای حقوق‌های نجومی بودند طبق گزارش دیوان محاسبات پول‌هایی را که به صورت مازاد گرفته بودند پس دادند.
نجمومی بگیران پول‌های خود را پس دادند
داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره آخرین وضعیت پرونده مربوط به حقوق‌های نجومی اظهارکرد: دیوان محاسبات کشور پیرامون کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت کردند گزارشی را تهیه و به کمیسیون اصل نود مجلس ارائه داده است.

وی افزود: در این گزارش قید شده است تمام افرادی که دارای حقوق‌‍‌های نجومی و خلاف عرف بوده‌اند مازاد آنچه را که دریافت کردند پس داده‌اند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: همچنین کسانی که در جریان دریافت حقوق‌های نجومی متخلف بودند و حقوقی را مازاد آنچه که باید می‌گرفتند، دریافت کردند پرونده‌هایشان به دادسرای دیوان محاسابات کشور ارجاع داده شده است.

محمدی درباره اینکه برخی از مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند هنوز پول‌های مازادی را که گرفتند پس نداده‌اند گفت: گزارشی را که دیوان محاسبات به ما ارئه داده است مبنی بر این است که همه کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده بودند مازاد مبلغ دریافتی خود را پس دادند.

وی تاکید کرد: بدون شک اگر مدیر و یا فردی که جز دریافت کنندگان حقوق‌های غیرمتعارف بوده است پول‌های دریافتی را پس ندهد پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود چون قوه‌قضائیه نیز پیگیر جدی این پرونده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *