رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"سراتو"هایی به مقصد بهارستان که حاشیه ساز شد!/ خودروها قسطی و سندهایش در رهن است

12:08 - 25 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۳۳۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ماجرا از آنجایی شروع شد که یکی از نمایندگان سابق مجلس در گفت و گویی به واگذاری خودروهای کیا سراتو انتقاد کرد و گفت: "مردم می گویند فرد آمده نماینده شود تا سراتو بگیرد؟!"
خودروهای سراتو به مقصد بهارستانی که حاشیه ساز شد/-گروه سیاسی: ماجرا از آنجایی شروع شد که یکی از نمایندگان سابق مجلس در گفت و گویی به واگذاری خودرو کیا سراتو به نمایندگان مجلس انتقاد کرد و گفت: "مردم می گویند فرد آمده نماینده شده تا سراتو بگیرد؟!"

این صحبت ها واکنش های متعددی را در پی داشت، در یکی از این واکنش ها نماینده مردم آستارا در مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه "این فقط یک امتیاز است که نمایندگان برای رفت و آمدهای خود که کم هم نیست، خودرو داشته باشند"، اظهار کرد: همانند ادوار گذشته به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودرویی به صورت قسطی و کسر از حقوق ماهیانه خودشان داده شده و سند در رهن شرکت خودروساز است و پس از پرداخت اقساط ماهیانه توسط نمایندگان، از رهن خارج می شود.

همچنین بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره دریافت خودرو سراتو از سوی نمایندگان مجلس اظهارکرد: انتشار این گونه اخبار در فضاهای رسانه‌ای علیه نمایندگان مجلس تنها در راستای تخریب صورت می‌گیرد و هیچگونه موضوع دیگری در پس این ماجرا وجود ندارد.

وی افزود: خودرو سراتو که برخی از نمایندگان مجلس آن را دریافت کرده‌اند به صورت قسطی بوده است و درحال حاضر اقساط آن را پرداخت می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: خودرو سراتویی که دریافت کرده‌ایم با همان شرایطی است که به مردم داده می‌شود و ما بر هم بر همان اساس این خودرو را خریداری کرده‌ایم.

پارسایی با بیان اینکه تخریب نمایندگان از سوی برخی از جریانات درست نیست اظهارکرد: بنده به شخصه اطلاع دارم که 30 نماینده استان تهران برای احداث دفاتر خود در هرمنطقه این استان ماهی 10 میلیون جمع‌آوری می‌کنند لذا طرح مسائلی چون دریافت خودرو از سوی نمایندگان امری نادرست است و هیچ ماهیتی ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان نیز به مانند مردم و با شرایط عموم و به صورت اقساط خودرویی را دریافت کردند که درحال حاضر نیز قسط آن را پرداخت می‌کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *