محموله 60 ميلياردی لپ تاپ های قاچاق در لردگان توقيف شد

15:30 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۲۵۲
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف محموله لپ تاپ قاچاق به ارزش 60 ميليارد ريال از يک دستگاه كاميون کشنده در شهرستان "لردگان" خبر داد.
محموله 60 ميلياردی لپ تاپ های قاچاق در لردگان توقيف شدبه گزارش گروه جامعه ،سردار غلامعباس غلامزاده، گفت:در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از انتقال محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه كامیون كشنده مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی این تریلر را در محور "یاسوج – لردگان" شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و 144 دستگاه لپ تاپ در مارك ها و مدل های مختلف كه همگی قاچاق و بدون مدارک گمرکی بودند، کشف شد.

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان  60 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه محموله قاچاق به مقام قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان ، از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد و بیان داشت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی بوده و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.
انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس لپ تاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *