رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدواری سفیر ایران نسبت به اجرایی شدن هر چه سریع‌تر توافقات ایران و ارمنستان

0:05 - 09 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۹۴۳
دسته بندی: سیاست
سفیر ایران در ایروان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری کشورمان به ارمنستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و پیگیری مجدانه مسئولان دو کشور تفاهمات و توافقات حاصله در این سفر هر چه زودتر به مرحله اجرا در آید.
امیدواری سفیر ایران نسبت به اجرایی شدن هر چه سریع‌تر توافقات ایران و ارمنستان
به گزارش گروه سیاسی ، سید کاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه 3 تلویزیون ارمنستان، به تشریح تحولات و روابط دوجانبه پرداخت.

سفیر ایران در این گفت‌وگو ضمن تبریک سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) به ملت و دولت ارمنستان، تحولات و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته میلادی بین دو کشور را در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، هنری و... تشریح کرد.

وی همچنین در این گفت‌وگو با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری کشورمان به ارمنستان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و پیگیری مجدانه مسئولان دو کشور تفاهمات و توافقات حاصله در این سفر هر چه زودتر به مرحله اجرا در آید.

حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان اول دی ماه سالجاری و در پاسخ به دعوت سرژ سرکیسیان رئیس جمهور ارمنستان سفری یک روزه به ایروان داشت.

در این سفر بیانیه‌ مشترکی منتشر شد و روسای جمهور دو کشور با ابراز خرسندی از سطح بالای مناسبات که بر پایه دوستی تاریخی دو ملت استوار است، مجددا اراده قاطع خود را برای ارتقای هر چه بیشتر روابط دوجانبه اعلام کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *