رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همه ما محتاج به توشه سفر آخرت هستیم

20:50 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۹۷۰
امام جمعه رفسنجان گفت: همه ما محتاج به توشه سفر آخرت هستیم و تقوا بهترین توشه برای این سفر است.
آقای رئیس‌جمهور بعد از 3.5 سال به فکر حقوق شهروندی افتادید!

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رفسنجان بر رعایت تقوا تأکید کرد و اظهار داشت: همه ما محتاج به توشه سفر آخرت هستیم و تقوا بهترین توشه برای این سفر است.

وی یادآور شد: آتشی که دولتمردان غربی به کمک دولت‌های عربی در خاورمیانه به وجود آورده‌اند و دامن‌گیر کشورهای مسلمان شده یک روزی دامان خودشان را خواهد گرفت و این آتش زیر خاکستر نمی‌ماند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: این گروه‌هایی که برای خون‌آشامی درست کردند، به کشورهای خود غربی ورود خواهند کرد و مرتکب به جنایاتی می‌شوند.


جمعه رفسنجان افزود: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی امروز با هم هم‌پیمان شدند و می‌خواهند برای اسلام یقه چاک دهند و باید مراقب بود.

وی از 9 دی یاد کرد و ابراز داشت: این روز، سالروز حماسه مردم ایران در سال 88 است که یکی از ایام‌الله و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جامعه است و بیش از 40 میلیون‌ نفر در این روز به خیابان‌ها آمدند و هم فتنه و هم چشم فتنه را کور کردند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه فتنه زیر خاکستر است و ممکن است هر آن سر برآورد، گفت: اصلی‌ترین کار سران فتنه در سال 88 پس از گذشت سال‌ها این بود که  عناصر بدخواه با پرچمداری برخی خواص بی‌بصیرت جانی دوباره گرفتند و به خیابان‌ها آمدند و از ارتکاب هر نوع خباثت اجتناب نکردند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: فتنه با تدبیر و مدیریت عالی رهبر انقلاب و حماسه مردم در 9 دی به پایان رسید، اما بعضی دوست ندارند از فتنه و فتنه‌گران سخنی به میان آید، امروز انقلاب امام‌ حسین(ع) در رگ‌های ملت ایران قرار دارد و عاشوراها برپا می‌شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: ایجاد چالش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گناه بزرگ فتنه در سال 88 بود.

وی با اشاره به ناامنی‌هایی که داخل شهر ایجاد می‌شود، ادامه داد: شهروندان اجازه ندهید فردی غریب به داخل خانه‌ها بیاید و به هرکسی اعتماد نکنید.

رمضانی‌پور تصریح کرد: نیروی انتظامی با افرادی که نسبت به ناامنی شهر اقدام می‌کنند، برخورد جدی کند.

وی خاطرنشان کرد: نور امید و نور خوف در وجود انسان باید به گونه‌ای باشد که تعادل و توازن در آن وجود داشته باشد و خوف و امید باید صادقانه باشد.

امام جمعه رفسنجان با تبریک میلاد مسیح (ع) افزود: رهبری فرمودند، «اقتضای مقام مسیح به اعتراض به ظلم است»، لذا باید ظلم را از جامعه برداشت.

وی بیان داشت: دین در نزد خداوند، اسلام است و اسلام به معنی تسلیم شدن در برابر ذات خداوند است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: خداوند وجود پیامبر اسلام را به عنوان ارزشمندترین پیام‌رسان انتخاب کرد که مایه سربلندی برای یاران و شرافت و احترام برای کسانی که برای او فداکاری می‌کنند، باشد.

وی آسیب‌های دینداری را یادآوری و غفلت را یکی از آسیب‌های جدی دانست و دنیازدگی را دیگر آسیب‌ها برشمرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *