منطقه آزاد قشم باید به بهشت سرمایه گذاری در حوزه فناوری‌های نوین تبدیل شود

12:26 - 29 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۴۸۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
محمد جواد لاریجانی گفت: منطقه آزاد قشم باید بهشت سرمایه گذاری های مختلف بخصوص در حوزه تکنولوژی های نوین و ارائه خدمات و صادرات کالا در کل منطقه باشد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از ستاد حقوق بشر، دکتر محمد جواد لاریجانی در جلسه ای با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و مسئولان مختلف شهرستان قشم، ضمن تشکر از مسئولینی که در جلسه به مسائل توسعه این منطقه که به عنوان بزرگترین منطقه آزاد ویژه اقتصادی است اشاره کردند گفت: منطقه آزاد قشم باید بهشت سرمایه گذاری های مختلف بخصوص در حوزه تکنولوژی های نوین و ارائه خدمات و صادرات کالا در کل منطقه باشد. 

لاریجانی گفت: منطقه آزاد محل ورود جنسهای بی کیفیت خارجی نیست، بلکه باید محل سرمایه گذاری های به روز دنیا از جمله درحوزه هایی مانند فناوری های نوین و ساختارهای شبکه و ارتباطات و عملیات با داده ها ( دانش دیتاهای بزرگ) باشد و قشم این ظرفیت را دارد که در این زمینه تحرک جدیدی را ایجاد کند.

لاریجانی در ادامه ثبات مدیریت و ثبات نقشه توسعه برای پیشبرد اهداف کشور در این منطقه را ضروری دانست و گفت:  مشکلات مطرح شده هیچ کدام مشکلات عمده ای نیستند بلکه با تدبیر و ثبات مدیریت و تبیین وظایف برطرف می شوند. 

در این جلسه مسئولین شهرستان قشم ضمن ارائه گزارشهای مربوط به حوزه مسئولیت خود، برخی از مشکلات موجود را بیان کردند. 

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه همچنین در پایان این نشست از پیگیری برخی ازمسائلی که مربوط به دستگاه قضا می شود در آینده نزدیک خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *