بقای انقلاب اسلامی مدیون حماسه 9 دی است

1:20 - 27 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۴۲۵
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در 9 دی 88 روح مجدد در جریان انقلاب اسلامی دمیده شد و بقای انقلاب اسلامی مدیون این حماسه مردمی است.
نماینده مجلس خبرگان : بقای انقلاب اسلامی مدیون حماسه 9 دی است

به گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در نشست تبیینی و هم اندیشی که به منظور بهره مندی کامل از ظرفیت های مردمی در سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، افزود: مساله پاسداشت 9 دی که بر اساس آیات قرآن کریم که خط مشی پاسداشت را اعلام کرده است بسیار مقدس است و نباید این موضوع مهم مورد غفلت واقع شود.

وی با بیان اینکه براساس آیات قرآن، باید مردم را از ظلمت و تاریکی ها به سمت نور و روشنایی هدایت کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه توجه و اقتدا به سیدالشهدا (ع) و ولایت فقیه شکل گرفت. 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری از مبارزه با طاغوت، استکبار و ظلم ستیزی به عنوان سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی با محوریت دفاع از حق مظلوم و ظلم ستیزی انجام گرفت و این موضوع همچنان تداوم دارد. 

حجت الاسلام دولابی افزود: دشمنان و بدخواهان تصور می کردند که مردم ایران پس از گذشت 30 سال نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب بی تفاوت شده اند و حرکت در سایه دین و معنویت از جامعه رخت بسته است. 

وی ادامه داد: آنها فکر می کردند این انقلاب همانند سایر انقلاب های جهان دچار روزمرگی گردیده و مشکلات باعث شده تا مردم از انقلاب دست بکشند اما حماسه 9 دی پاسخ خوبی برای چنین تحلیلگرانی بود. 

حجت الاسلام دولابی تصریح کرد: دشمنان در روز قدس با شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران، فتنه در روز 16 آذر و فتنه در روز عاشورا، ملت ایران را تست کردند و اما مردم بصیر و ولایتمدار با حضور حماسی خود در 9 دی نشان دادند حیات معنوی همانند گذشته استوار و ثابت است. 

وی افزود: فتنه گران فهمیدند که مردم در مقابل جریان های نفوذی که تسلیم استکبار بوده و به دنبال مادی گرایی هستند با صلابت ایستاده و می ایستند. 

حجت الاسلام دولابی تصریح کرد: 9 دی از بارزترین مصادیق ایام الله است و در جهت پاسداشت این روز مهم و حماسی باید تلاش وافری شود و نباید جنبه های شعاری بر این جریان غلبه کند. 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران معتقد به ولایت هستند و زیر چتر ولایت ایستاده اند و نمی گذارند کسانی این مقوله مهم را محدود نگه دارند و یا از ولایت پیشی بگیرند. 

حجت الاسلام دولابی افزود: باید کسانی را که در محیط های علمی و غیرعلمی آرمان های انقلاب اسلامی را به چالش می کشند برخورد کرد و در راستای دفاع از این آرمان ها حرکت کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *